Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حریف مایک تایسون در رینگ مشخص شد

© AFP 2023 / THOMAS SAMSONUS Former heavyweight boxing champion Mike Tyson.
US Former heavyweight boxing champion Mike Tyson. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک تایسون قرار است دوباره وارد رینگ بوکس شود و حریف او در این راستا اواندر هالی‌فیلد خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، مایک تایسون و اِواندر هالی‌فیلد دو اسطوره افسانه‌ای دنیای مشت زنی قرار است در یک مسابقه دیدنی برابر هم قرار بگیرند.

تایسون و هالی‌فیلد به خاطر یکی از مسابقات زشت در تاریخ بوکس مُدرن برای همیشه گره خورده‌اند. بعد از اینکه هالی‌فیلد در نوامبر 1996 در اولین مبارزه بین این دو پیروز شد تایسون پس از دندان گرفتن از گوش هالی‌فیلد در مسابقه برگشت در جون 1997 رد صلاحیت شد. اکنون رقابت سوم بین این دو ممکن است در دهه 50 میان دو طرف طی یک نمایش خیریه اتفاق بیفتد.

تایسون قبل از انتشار فیلم‌هایی از جلسات تمرینی‌اش قصد خود را برای بازگشت به رینگ به مدت سه یا چهار دوره نمایش برای یک موسسه خیریه اعلام کرد. هالی‌فیلد که قبلاً برای بازگشت به رقابت در بحث و گفتگو بوده پس از آن فیلم تمرینی به سادگی اعلام کرد: "برمی‌گردم".

زمان و تاریخ این فیلم‌ها باعث شده که بسیاری تصور کنند دور سوم مسابقه هالی‌فیلد در مقابل تایسون حتی اگر فقط نمایشی باشد می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد. این مبارزه احتمالاً توجه گسترده‌ای را به خود جلب می‌کند و مبلغ قابل توجهی را برای امور خیریه جمع می‌نماید.

در حالی که از طرف تایسون تأیید نشده که او کاملاً می‌خواهد در بازگشت خود با هالی‌فیلد مسابقه بدهد اما گفته می‌شود که وی ایده مبارزه با ستاره راگبی نیوزیلند (سونی بیل ویلیامز) را به مبلغ 3 میلیون دالر رد کرده است و گفته که فقط در برابر "بوکسور واقعی" برمی‌گردد. از طرف دیگر هالی‌فیلد خود را در مبارزه با تایسون "برنده" خوانده است اگرچه اظهار داشت كه وی بیشترین علاقه را به مسابقه با "ردیك بوو" دیگر رقیب قدیمی داشت.گ

تایسون در اوایل سال جاری در پادکست خود اشک ریخت و گفت که اکنون بدون اینکه مثل گذشته یک مبارز باشد احساس "خالی بودن" می‌کند.

پیش بینی می‌شود که مسابقه این دو مشت زن قرار است در 11 جولای و در عربستان سعودی برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала