Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش برای منچستریونایتد؛ بازگشت راشفورد به تمرینات + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد توانست به تمرینات تیمش برگردد و آماده همراهی یونایتد در بازیها شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «دیل میل»، مارکوس راشفورد در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در شیاطین سرخ داشته و بهترین بازیکن تیمش بوده است و در بازی برابر ولورهمپتون در جام حذفی مصدوم شد و مدت‌ها از ترکیب تیمش دور بود ولی اکنون توانسته است خودش را به شرایط بازی برساند و اکنون به تمرینات تیمش برگشته است.

مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راشفورد و پیش‌قدم شدن در کمک به کودکان

یکی از طرح‌های  راه اندازی مجدد پروژه لیگ برتر، ستاره های لیگ برتر قبل از بازگشت به تمرینات ، تست های Covid-۱۹ را تجربه می کنند و راشفورد نیز پس از تست های کرونا تمرینات خودش را آغاز کرده است و مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه فصل جاری لیگ برتر ندارد.

بازیکنان یونایتد برای آزمایش های خود فقط 15 دقیقه در کارینگتون حضور داشتند و برای اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی با فاصله کنار هم بازی می کنند. مهاجم شیاطین سرخ در این فصل 14 گله است ولی او چند هفته‌ای مصدوم شده است و همین باعث شد از بقیه مهاجمان عقب بیفتد. او البته می تواند در ادامه خودش را به صدر جدول گلزنان برساند.

اکنون که رقابت های لیگ برتر انگلیس متوقف شده است بهترین خبر ممکن برای یونایتد بازگشت این بازیکن گلزن به تمرینات تیمش است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала