Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس در یک قدمی تمدید قرارداد با پائولو دیبالا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره آرجتینی بیانکونری موافقت خود نسبت به تمدید قرارداد با این باشگاه را اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تا ماه جون سال 2025 تمدید خواهد کرد. مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی بانوی پیر به زودی به ایتالیا سفر خواهد کرد تا درباره تمدید قرارداد این بازیکن 26 ساله با مدیران باشگاه مذاکره کند.

Нападающий ФК Ювентуса Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК Милан Джанлуиджи Доннарумму в конце матча - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بی‌تفاوتی بازیکنان یوونتوس به قوانین قرنطینه، دیبالا در متن حرکت+عکس

یوونتوس در حالی می‌خواهد قرارداد دیبالا را تمدید کند که تابستان سال گذشته تصمیم به فروش او داشت. به نظر می‌رسد که عملکرد خوب این بازیکن ملی‌پوش در فصل جاری توانسته بیانکونری را از تصمیمش منصرف کند. به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرها میان کشورها بسیار سخت شده و این قوانین سخت عبور و مرور در میان کشورها باعث شده تا مدیر برنامه دیبالا نتواند به ایتالیا سفر کند.

به محض ورود وکیل دیبالا به تورین قرارداد جدید امضا خواهد شد. ستاره آرجنتینی قرار است سالیانه 7 ونیم میلیون یورو دستمزد از یوونتوس دریافت کند. به موجب قرارداد جدید، حقوق دیبالا از 4.5 میلیون یورو در سال فعلی افزایش پیدا می‌کند و یکسری پاداش‌های قابل توجه نیز به آن اضافه خواهد شد.

دیبالا در این فصل از سری‌آ برای یوونتوس 24 بازی انجام داده و در آن هفت گل زده و 9 پاس گل داده است. او در دیگر رقابت‌ها شامل لیگ قهرمانان و جام حذفی ایتالیا نیز پنج گل زده و سه پاس گل داده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала