Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ویژه الخلیفی از رونالدو: او همیشه تحسین برانگیز است

© REUTERS / EMMANUEL FOUDROTناصر الخليفي رئيس نادي باريس سان جيرمان
ناصر الخليفي رئيس نادي باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاریسن‌جرمن، درگفت‌وگو با فرانس فوتبال از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و تمایل او برای پیروزی تحسین برانگیز خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ناصر الخیلفی پس از آن‌که باشگاه پاریسن‌جرمن را خریداری کرد، ستاره‌های بزرگی چون زلاتان، بکهام، دیماریا، سیلوا، کاوانی، نیمار و امباپه را به این باشگاه آورد و این باشگاه را به یکی از تیم‌های بزرگ اروپا مبدل کرد.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
پایان دوره قرنطینه برای رونالدو؛ کریس فردا به تمرینات برمی‌گردد

کریستیانو رونالدو یکی از ستاره‌هایی‌ست که همیشه الخلیفی رویا داشتن او را در تیمش دارد اما تا حال این رویای او برآورده نشده است.

الخلیفی امروز در گفت‌وگویی با فرانس فوتبال، از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و اشتیاق او را برای پیروزی تحسین برانگیز خواند.

او گفت:" برای رونالدو هیچ محدودیتی وجود ندارد و من تمایل او را برای پیروزی و کسب افتخارات ستایش می‌کنم. اراده و عزم او هر سال برای پیشرفت و بهتری شدن، افزایش می‌یابد و سخاوت و مهربانی او در خارج از زمین هم کاملاً قابل تقدیر است".

الخلیفی در ادامه در مورد بهترین و مؤثرترین خرید‌های پی‌اس‌جی نیز صحبت کرد و با وجود آن‌که نیمار و امباپه را با مبالغ هنگفت خریداری کرد، از بکهام و زلاتان به عنوان بهترین خریدهای باشگاه‌اش یاد کرد.

او گفت:" اگرچه مدت زمان کوتاهی بود، اما بکهام و زلاتان در تغییر باشگاه کمک شایانی کردند. عزم آن‌ها برای موفقیت، سلیقه شان برای کار تیمی و تمایل شان برای حضور در تمرین فوق‌العاده بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала