Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ آزمایش کرونای 6 بازیکن از 3 باشگاه لیگ برتر انگلیس مثبت شد

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان لیگ برتر انگلیس تایید می‌کنند که از میان 748 بازیکن که آزمایش کرونا داده اند، آزمایش 6 بازیکن از سه باشگاه مختلف مثبت بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسئولان کمیته صحی لیگ برتر انگلیس، اخیراً از بازیکنان این لیگ برای از سرگیری تمرینات آزمایش کرونا گرفتند و امروز نتایج آن را طی اعلامیه‌ای همگانی ساختند.

FILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020   - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ توافق باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به از سرگیری تمرینات
از میان 748 بازیکن و کارکنان باشگاه‌ها که در این لیگ شاغل اند و آزمایش کرونا داده اند، آزمایش 6 بازیکن از سه باشگاه مختلف مثبت بوده است.
در اعلامیه رسمی این لیگ آمده است:" لیگ برتر امروز می تواند تأیید کند که، به روز یکشنبه 17 می و دوشنبه 18 می، 748 بازیکن و کارکنان باشگاه برای ویروس کووید 19، آزمایش شدند. از میان این تعداد، شش نفر از سه باشگاه مختلف آزمایش شان مثبت بوده است. بازیکنان و کارکنانی‌که آزمایش شان مثبت شده است، مجبور اند دو هفته را در قرنطینه سپری کنند".

این در حالی‌ست که مسئولان لیگ برتر مشخصات بازیکنان و کارکنان باشگاه‌ها را فاش نساخته است و این موضوع را به باشگاه‌ها واگذار کرده و به آن‌ها صلاحیت داده که این موضوع را همگانی و یا پنهان سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала