Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر میلیون‌ها دالری یوفا به خاطر کرونا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چفیرین رئیس یوفا می‌گوید که این نهاد برتر فوتبال اروپا به خاطر کرونا میلیون‌ها دالر را از دست می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر چفیرین رئیس یوفا در تازه‌ترین صحبت‌هایش اعلام داشت که بخاطر همه‌گیری كروناویروس او به خاطر ضرر"میلیون دالر" هیئت مدیره فوتبال اروپا شدیدا ناراحت است و حتی شب‌ها خوابش را از دست داده است.

لیگ‌های اروپا و رقابت‌های یوفا از ماه مارچ به حالت تعلیق درآمده‌اند و یا فصل‌های آن به دلیل شیوع کرونا ویروس کوتاه شده است.پ

در حالی که بوندس لیگای آلمان در هفته اخیر از سر گرفته شد هنوز مشخص نیست که لیگ‌های دیگر بزرگ مانند لیگ برتر از چه زمانی دوباره شروع خواهند شد و با شروع فصل در آگست فصل بعد دچار مشکل خواهد شد زیرا  رقابت‌های 2020-21 باید آغاز شود.

یورو 2020 که قرار بود تابستان امسال در 12 شهر در سراسر اروپا برگزار شود نیز تا سال 2021 به تعویق افتاد و چفیرین اعتراف کرد که این بیماری همه‌گیر باعث شده که وی شب‌ها خواب نداشته باشد.

چفیرین به گاردین گفت: "اطلاعات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد و بسیاری از مسائل مربوط به تقویم وجود دارد، بنابراین میلیون‌ها دالر از دست خواهیم داد."

او افزود: "خوابیدن در شب سخت است. اگر بی درنگ بخوابید خیلی غیرمسئولانه است. اوضاع برای یوفا چندان نگران کننده نیست ما در شرایط خطرناکی قرار نداریم اما هنوز به باشگاه‌ها و لیگ‌ها و ذی‌نفعان اهمیت می‌دهیم بنابراین کار زیادی است."

چفیرین گفت که او انتظار ندارد پس از بازگشت فوتبال، اوضاع به حالت عادی برگردد اما مقررات اضافه شده برای بازی جوانمردانه با "زمان‌های جدید" قابل تطبیق است.

وی گفت: "اگر این قوانین را رعایت نكنند همیشه مجازات خواهند شد اما مطمئناً ما در فكر این هستیم كه چگونه می‌توانیم مقررات خود را بهبود بخشیم."

وی گفت: "این خیلی زود اتفاق نمی‌افتد ولی ما در فکر بهبودی [FFP] و نوسازی آن و انجام کارهای بیشتر در مورد توازن رقابتی هستیم"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала