Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا پیانیچ را در همین تابستان می‌خواهد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا تصمیم گرفته امسال تابستان انتقال پیانیچ را نهایی سازد امری که احتمال وقوع آن پیش بینی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا آماده است تا با میرالم پیانیچ در تابستان امسال قرار داد کند، بدون توجه به این‌که آیا آنها می‌توانند بازیکنانی راشامل معامله وی کنند یا خیر.

View this post on Instagram

🗞 La portada del miércoles 20 de mayo ✅ Pjanic SÍ o SÍ

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

هافبک بوسنیایی قصد دارد تابستان امسال با ترک یوونتوس در تیم جدیدی برود و جایگاهی برایش دست و پا کند در حالی‌که در کنار بارسلونا، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن نیز با او در ارتباط هستند اما یووه در بدل او جورجینیهو از آبی‌های لندن و یا آرتور از بارسا را می‌خواهد.

در همین حال موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد که بارسلونا خواهان پیانیچ برای "تطبیق پذیری" خود است و کاتالان‌ها اعتقاد دارد که او می‌تواند تبدیل به "قطعه اصلی" خط میانی باشد. کاتالان‌ها ترجیح می‌دهند در این معامله، ضمن پول نقد بازیکنانی را هم شامل نماید نماید.

گفته می‌شود پیانیچ "به بارسلونا گفته که می‌خواهد به نیوکمپ منتقل شود" و این ستاره 30 ساله در صورت انتقال می‌داند که به آخرین قراردادش در دوران حرفه‌ای خود می‌رسد.

او پنج سال (2011 تا 2016) را در تیم رُم گذراند و در آنجا موفق شد سه قهرمانی در سری آ و دو کوپا ایتالیا را کسب کرد. سپس به یوونتوس منتقل شد و پیش از آمدن ساری از ارکان اصلی این تیم به شمار می‌رفت ولی اکنون جایگاه اصلی خود را از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала