Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه جالب اسطوره بارسا به ستاره رئال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطورۀ فوتبال برازیل به این باور است که گرت بیل می‌تواند در نیوکاسل بدرخشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، ریوالدو، اسطورۀ فوتبال برازیل معتقد است که باشگاه انگلیسی نیوکاسل، مقصد خوبی برای ستاره ولزی رئال مادرید است.

کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان
کومان، گزینۀ جانشینی گرت بیل در رئال مادرید
ریوالدو در این مورد اظهار داشت:«شایعاتی وجود دارد که می‌گوید گرت بیل به زودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد، اما من فکر می‌کنم که او هنوز هم می‌تواند در سن 30 سالگی در فوتبال اروپا توپ بزند. فکر می‌کنم که دوران او در رئال مادرید به پایان رسیده و با وجود خرید‌های جدیدی که در آینده رخ می‌دهد کار برایش سخت‌تر هم خواهد شد. همچنین باشگاه هم دیگر به او اعتمادی ندارد.»
اسطوره فوتبال برازیل در ادامه افزود:«من فکر می‌کنم که او باید دو یا سه سال دیگر در فوتبال اروپا بماند و انتقال به لیگ برتر بهترین گزینه برای او باشد. نیوکاسل باشگاهی است که مالک جدیدی در آن روی کار خواهد آمد و پول زیادی به این تیم تزریق می‌شود؛ بنابراین نیوکاسل می‌تواند مقصد خوبی برای او باشد. بیل می‌تواند در این تیم دوباره ثابت کند که بازیکن درجه یکی است و فکر می‌کنم در صورت پیشنهاد نیوکاسل برای او، باید آن را قبول کند.»

مدتهاست که بحث جدایی گرت بیل از رئال مادرید مطرح بوده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این ستاره ولزی محبوبیتی بین هواداران ندارد و از طرف دیگر زین الدین زیدان نیز هیچ علاقه‌ای برای حفظ این بازیکن نشان نمی‌دهد. رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تمام تلاش خود را برای فروش گرت بیل انجام داد، اما در نهایت این ستاره ولزی در سانتیاگو برنابئو ماندگار شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала