Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال از دست رفتن فصل برای هافبک چلسی به دلیل ترس از کرونا

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی، فصل را به دلیل آماده نبودن و حاضر نشدن به تمرینات از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً تحقیقاتی نشان داد که افراد سیاه پوست بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و زودتر به این ویروس مصاب می‌شوند.

انگلو کانته - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دوری کانته از میادین تا اواسط مارچ

با توجه به این موضوع انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی، با وجود از سرگیری تمرینات این تیم، آماده حضور در تمرینات نیست و می‌خواهد تمریناتش را در خانه انجام دهد تا از شر این ویروس در امان بماند.

باشگاه چلسی هم بخاطر ترسی که کانته از این ویروس دارد و به احترام افکار بازیکنش با حاضر نشدن او در تمرینات مشکلی ندارد و حتی اعلام کرده است که این بازیکن می‌تواند تا پایان فصل در خانه به تمریناتش ادامه دهد.

با این حال و در صورتی‌که کانته بر ترس خودش غلبه نکند و به تمرینات حاضر نشود، ممکن است با شروع رقابت‌ها در ماه جون آماده نباشد و فصل را از دست خواهد داد.

این در حالی‌ست که تکلیف لیگ انگلیس هنوز مشخص نیست و ممکن است این لیگ در ماه جون آغاز شود و این احتمال نیز وجود دارد که طبق گفته مسترز، رییس این لیگ، نیمه تمام بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала