Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ یوونتوس برای جذب میلیک و هالند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه یوونتوس تصمیم دارند تا در نقل و انتقالات پیشرو آرکادیوش میلیک را از ناپولی به خدمت بگیرند و یک فصل بعد به دنبال هالند خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران یوونتوس تصمیم دارند تا در نقل و انتقالات پیشرو یک مهاجم گولزن به خدمت بگیرند تا کنار رونالدو در خط حمله قرار بگیرد زیرا ایگواین در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
دلیل نپیوستن هالند به یوونتوس فاش شد

گزینه نخست تیم ارلینگ هالند است که با توجه به مشکلات مالی نمی‌توانند او را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و فصل بعدی برای جذب او اقدام خواهند کرد.

براساس گزارش توتو اسپورت، سران یووه منتظر اند که بند فسخ قرارداد 75 میلیونی هالند در سال 2021 فعال شود و پس از آن به سراغ او خواهند، اگر چه این عملی نمودن این طرح دشوار به نظر می‌رسد زیرا رئال مادرید نیز چنین برنامه‌ای دارد.

گزینه دوم این تیم آرکادیوش میلیک لهستانی است که توانایی‌های فوق‌العاده دارد و همچنان زیر نظر مائوریتسیو ساری در ناپولی کار کرده است.

این گزینه برای یوونتوس ساده‌تر هم است، زیرا باشگاه ناپولی در یکی، دو هفته اخیر مذاکراتی با این بازیکن برای تمدید قرارداد انجام داد، اما طرفین به توافق نرسیدند. به همین دلیل باشگاه ناپولی آماده است تا این مهاجم لهستانی را به فروش برساند.

با توجه به این موضوع یوونتوس می‌تواند میلیک را با قیمت مناسب به خدمت بگیرد و فصل بعد هم با پول کافی به سراغ هالند برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала