Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو گزینه محبوب پرز برای هدایت رئال مادرید

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Mauricio Pochettino
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، در نظر دارد تا در صورت جدایی زیدان از این تیم، مائوریسیو پوچتینو را جانشین او سازد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد و از رقابت‌های کوپا حذف شده است. این تیم بازی رفت در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه برنابئو به سیتی واگذار کرده است و شانس اندکی برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها دارد.

Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
اعلام آمادگی پوچتینو برای هدایت نیوکاسل

با توجه به این موضوع، شرایط حضور زیدان روی نیمکت رئال در فصل بعد بستگی به نتایج بازی‌ها دارد و در صورتی‌که این تیم در لالیگا قهرمان نشود، احتمال دارد که سرمربی فرانسوی از هدایت این تیم اخراج شود.

براساس گزارش le10spot، فلورنتینو پرز رییس این باشگاه تمام احتمالات را در نظر گرفته، پوچتینو را بهترین گزینه برای هدایت رئال پس از زیدان می‌داند، زیرا این مربی آرجانتینی فصل گذشته با تاتنهام نتایج درخشانی کسب کرد و علاقه فراوانی به حضور روی نیمکت رئال نیز دارد.

این در حالی‌ست که با وجود اخراج پوچتینو از هدایت تاتنهام در فصل جاری، این مربی جدی‌ترین گزینه شیخ سلمان ولیعهد عربستان و مالک احتمالی باشگاه نیوکاسل انگلیس برای هدایت این تیم نیز محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала