Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار دیگر اولویت اصلی بارسلونا نیست

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی و پرحاشیه تیم پاری‌سن‌جرمن دیگر گزینه اصلی بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی نیست.

به گزارش اسوتنیک، نشریه مارکا چاپ اسپانیا با انتشار این مطلب مدعی شد، نیمار برای بارسلونا دیگر اولویت اصلی نیست و آنها به دنبال ستاره آرژانتینی اینتر هستند.

 این نشریه مادریدی نوشت:«غول‌های لالیگا تلاش زیادی کرد تا نیمار را از پاریس برگردانند اما در حال حاضر لائوتارو مارتینز به عنوان هدف اصلی این باشگاه شناخته می‌شود

بارسایی‌ها تابستان گذشته تلاش زیادی را برای شکار دوباره نیمار آغاز کردند و حتی این بازیکن از تمایلش برای خروج از پاریس سخن گفته بود اما در نهایت باشگاه فرانسوی با پیشنهاد طرف اسپانیایی موافقت نکرد و نیمار در میان موج اعتراض هواداران پی‌اس‌جی در پاریس ماند.

بارسلونا در تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار، ستاره 28 ساله و سابق اش به نوکمپ کرد، اما در نهایت مذاکرات مدیران این تیم با باشگاه پاری سن ژرمن نتیجه ای نداشت و این انتقال منتفی شد؛ روندی که در ابتدای فصل مشکلات زیادی بین ستاره برزیلی و هواداران پی اس جی ایجاد کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала