Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری در آستانه بازگشت به عرصه مربیگری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس پس از یک سال دوری از فوتبال بار دیگر قصد حضور بر روی نیمکت تیم بزرگی را دارد.

به گزراش اسپوتنیک و به نقل از سایت «فوتبال ایتالیا»، ماسیمیلیانو آلگری که تابستان گذشته پس از جدایی از یوونتوس هدایت تیمی دیگر را برعهده نداشته، آماده بازگشت به عرصه سرمربیگری است. از این رو نام وی برای حضور در لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد هم بر سر زبان‌ها افتاده است.

آلگری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دستِ رد آلگری به نیوکاسل

بر اساس گزارش گاتزتا آلگری ترجیح می‌دهد که در ایتالیا به سرمربیگری ادامه دهد اما به به نظر می رسد که گزینه چندانی برای او در سری آ وجود نداشته باشد؛ موضوعی که می تواند او را مجبور به ترک ایتالیا و سرمربیگری در کشور دیگری کند. گفته می‌شود مقصد بعدی ماسیمیلیانو آلگری می‌تواند لیگ برتر انگلیس باشد، این در حالی است که در گذشته حضور او را روی نیمک تیم‌هایی همچون چلسی، آرسنال و منچستریونایتد نسبت داده بودند.

سرمربی پیشین میلان همچنین گزینه جانشینی توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن است. طبق ادعای این رسانه ایتالیایی، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با آلگری 52 ساله در این زمینه در ارتباط است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که اگر اولگنار سولسشایر نتواند در پایان فصل جاری سهمیه لیگ قهرمانان را با شیاطین سرخ به دست بیاورد، مسئولان باشگاه منچستریونایتد با این سرمربی نارویجی قطع همکاری خواهند کرد و آلگری یکی از گزینه‌های اصلی آنها خواهد بود.

ماسیمیلیانو آلگری 5 فصل فوق العاده را در یوونتوس پشت سر گذاشت. او با این تیم تورینی تمام جام‌های داخلی ممکن را درو کرد و اگرچه در کسب جام لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود اما دوبار با یوونتوس به فینال این رقابت‌ها راه یافت تا کارنامه پرباری را از خود ثبت کرده باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала