Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غایبان دیدار حساس دورتموند – بایرن مونیخ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم در  این دیدار غایبان بزرگی دارند که می تواند روی عملکرد تیم آنها تاثیر گذار باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «کیکر» آلمانی، سه بازیکن از بوروسیا دورتموند و 4 بازیکن از بایرن مونیخ نمی توانند در دیدار حساس هفته بیست و هشتم به میدان روند. در حساس ترین و جذاب ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا امروز بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود از بایرن مونیخ پذیرایی می کند.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
در آستانه کلاسیکر؛ هالند یا لواندوفسکی؟

باورایایی‌ها در این بازی حساس که بدون حضور تماشاگران برگزار می شود 4 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. فیلیپ کوتینیو و تولیسو مدت‌ها است که به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در تمرین گروهی تیم شرکت نکرده اند و نیکلاس سوله هم که رباط صلیبی پاره کرده است.

در این میان اما تیاگو آلکانترا، بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان بایرن مونیخ است که بر اساس اعلام فلیک، سرمربی این تیم روز گذشته در تمرین شرکت نکرد تا شانسی برای حضور در این دیدار حساس نداشته باشد.

اما بوروسیا دورتموند هم غایبان بزرگی دارد که قطعا سرشناس ترین آنها مارکو رویس کاپیتان تیم است که کل فصل را از دست داده است. علاوه بر رویس زاگادو مدافع این تیم به همراه نیکو شولز نمی توانند تیم را همراهی کنند. اما خبر خوب برای دورتموند اینکه اکسل ویتسل و امره چان به شرایط بازی رسیده اند و می توانند تیم را همراهی کنند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که بایرن مونیخ با 4 امتیاز بیشتر نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی جای دارد و این دیدار می تواند تا حدود زیادی تکلیف قهرمان را در صورت پیروزی بایرن مشخص کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала