Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیرون آوردن «لاوتارو» از اینتر کار ساده‌ای نیست

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال آرجنتین به این باور است که لاوتارو مارتینز در صورت پیوستن به بارسلونا باید برای تصاحب جایگاهش در ترکیب اصلی بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «لا رِد» آرجنتین درباره آینده حرفه مهاجم 22 ساله اینتر و آلبی‌سلسته گفت:«اگر لاوتارو به بارسلونا برود، کیکه سِتین به دنبال راهی برای قرار دادن وی در  ترکیب اصلی خواهد بود، اما مارتینس هم برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب بارسلونا باید از خودگذشتگی کند.»

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
چند بازیکن قربانی آمدن لاوتارو به نیوکمپ می‌شود؟

سرمربی آلبی سلسته در ادامه صحبت‌های بیان داشت:«من دوست دارم لائوتارو بازی کند و دائم در شرایط مسابقه باشد. لائوتارو مهاجمی است که آینده درخشانی دارد و می‌تواند در کنار هم‌تیمی‌هایش موفق باشد. لائوتارو یک ویژگی بارز دارد و آن اینکه او به خاطر خودش و هم‌تیمی‌هایش در زمین دوندگی دارد. لائوتارو مرجعی برای مهاجمان نسل آینده خواهد بود.»

مهاجم آرجنتینی که در فصل جاری درخشش خیره‌کننده‌ای در اینتر داشته و در 31 بازی موفق به ثمر رساندن 16 گل شده است، گفته می‌شود در پایان فصل جای راهی بارسلونا خواهد شد و مسئولان این باشگاه کاتالونیایی این مهاجم آرژانتینی را گزینه خوبی برای جانشینی لوئیس سوارس 33 ساله می‌دانند.

مارتینز 22 ساله که تا پایان ماه جون 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر است،‌ با درخششی که این فصل داشته، نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را هم به خود جلب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала