Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول از جذب ستاره آلمانی لایپزیگ منصرف شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس اعلام رسانه انگلیسی سرخ پوشان آنفیلد از مذاکره برای جذب تیمو ورنر منصرف شده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، لیورپول به عنوان یکی از اصلی‌ترین تیم‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن تیمو ورنر است همواره در رسانه‌ها مطرح بوده است. در این اواخر شایعات بسیاری درباره احتمال بالای پیوستن تیمو ورنر، لیورپول به اوج رسیده، اولیور مینتزلاف، مدیر اجرایی ارشد لایپزیگ می‌گوید قیمت او ارزان‌تر نخواهد شد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
ورنر – لیورپول؛ نزدیک‌تر از هر زمانی دیگر
اولیور مینترلاف مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی در این خصوص اظهار داشت:«ورنر با این باشگاه تا سال 2023 قرارداد داشته و ارزانتر از این مبلغ فروخته نخواهد شد. ورنر از این مبلغ ارزان‌تر نخواهد شد. ما بازیکنی که بیشتر از یک سال از قراردادش باقی مانده را ارزانتر نخواهیم فروخت.»
او در ادامه صحبت‌هایش همچنان در این مورد گفت:«در کل ما همیشه باید این سوال را از خودمان بپرسیم که آیا اگر یک بازیکن‌مان را به قیمتی کمتر از ارزش او در بازار بفروشیم می‌توانیم جایگزینش کنیم؟ ولی البته من زمانی راجع به این مسائل فکر خواهم کرد که پیشنهادهای رسمی روی میزم باشد.»

 بر اساس گزارش‌ها در قرارداد این مهاجم آلمانی با باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 55 میلیون یورویی وجود دارد که از تاریخ 15 جون قابل فعال‌سازی خواهد بود ولی باشگاه لیورپول مایل به پرداخت چنین قیمتی نیست و قصد دارد برای خرید ارزانتر ورنر با لایپزیگ چانه‌زنی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала