Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس سابق بارسلونا: رئال اگر صدرنشین بود، لالیگا را تعطیل می‌کردند!

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس پیشین باشگاه بارسلونا در اظهار نظر جنجالی می‌گوید که اگر رئال مادرید صدرنشین لالیگا بود، حتما قهرمان اعلامش می‌کردند.

به گزارش اسپوتنیک، خوان گاسپارت، رییس پیشین باشگاه بارسلونا مدعی شد که اگر قبل از تعلیق رقابت‌های لالیگا که بر اثر ویروس کرونا، رئال ماردید به جای بارسلونا صدرنشین لیگ بود، لالیگا تعطیل می‌شد و کسی دیگری از مورد آغاز دوباره فصل گفتگو نمی‌کرد.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ شروع مجدد و پایان لالیگا مشخص شد
گاسپارت در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی گفت:«اگر قبل از تعلیق شدن لیگ به دلیل بحران کرونا، رئال صدرنشین جدول بود، لالیگا را حتما تعطیل می‌کردند و صدرنشین را به عنوان قهرمان اعلام می‌کردند.» رییس سابق باشگاه کاتالان‌ها در ادامه صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که نیمار به بارسا برگردد. او در این باره گفت:«خیلی دوست دارم نیمار را در بارسا ببینم. چون معتقدم او هنوز می‌تواند به تیم کمک کند.»

 درحالیکه بارسلونا در حال حاضر و در حالیکه 11 هفته از فصل لالیگا باقی مانده، با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال، صدرنشین است قرار شده که فصل لالیگا از اواخر ماه جوزا از سر گرفته شده و به پایان برسد. خوان گاسپارت که از سال 2000 تا 2003 ریاست باشگاه آبی‌اناری‌ها را عهده‌دار بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала