Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط سنگین اینتر برای فروش «لاوتارو مارتینز» به بارسا

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر اینتر مدعی شد بارسلونا تنها در صورت پرداخت بند 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو مارتینز قادر به خرید او خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، پیر آسیلیو، مدیر باشگاه اینتر رسما مدعی شد بارسلونا تنها در صورت پرداخت بند 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو مارتینز قادر به خرید او خواهد بود. آسیلیو پیام روشنی برای برای بارسلونا داد و به نوعی با سران این باشگاه اتمام حجت کرد.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی آرجانتین: لاوتارو می‌تواند مسی را تکمیل کند

مدیر باشگاه اینتر در این مورد گفت:«در مورد لائوتارو، تنها یک راه برای جدایی او از اینتر وجود دارد و آن، پرداخت بلند آزادسازی است. بندی که همه می دانند- چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد- برآورده کردن آن راحت نیست زیرا هم ضرب‌العجل دارد و هم تعهداتی که باید به طور اجرا شود.»

او در ادامه صحبت‌هایش افزود:«چند باشگاه برای جذب لائوتارو مارتینس با ما تماس گرفته اند که بارسلونا بیشترین اصرار و پیگیری را در این زمینه داشته است و البته رابطه خوبی هم با این باشگاه داریم. بارسلونا به خوبی می داند که ما چه می خواهیم. اینتر دوست ندارد که لائوتارو را از دست دهد و تنها راه جدایی او پرداخت رقم فسخ قرارداد است و این روشن ترین چیزی است که می توانم بگویم.»

بارسلونا اگر بخواهد در حال حاضر لائوتارو را بخرد، می تواند با فعال کردن بند آزادسازی 111 میلیون یورویی این بازیکن، او را به نوکمپ ببرد اما این بند تنها تا 15 جولای اعتبار دارد. در حالی که گفته می شود بارسلونا آماده است تا چندین بازیکن را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال لائوتارو به نرآتزوری واگذار کند.

مهاجم آرجنتینی گزینۀ آبی‌اناری‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و باشگاه کاتالانی آماده است تا با دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی، این ستاره 22 ساله را به خدمت بگیرد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала