Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشرف حکیمی سریع‌ترین بازیکن بوندس‌لیگا شد

© AP Photo / Martin Meissnerاشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف حکیمی به عنوان سریع‌ترین بازیکن بوندسلیگا از زمان آغاز جمع‌آوری داده‌های فنی از مسابقات معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، اشرف حکیمی، ستاره مراکشی باشگاه بوروسیا دورتموند که به صورت قرضی از رئال مادرید در این تیم المانی بازی می‌کند، به عنوان سریع‌ترین بازیکن بوندس‌لیگا معرفی شد. البته جمع‌آوری داده‌های فنی مربوط به سرعت بازیکنان در بوندس‌لیگا از فصل 2011 – 2012 آغاز شده، اما در این مدت 8 ساله حکیمی سریع‌ترین بازیکنی بوده که در بوندس‌لیگا حضور داشته است.

اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشرف حکیمی بهترین بازیکن جهان در پُست خود می‌شود

ستاره مراکشی 21 ساله در فصل روان برای نخستین‌بار در بازی دورتموند و لایپزیگ به فهرست ده بازیکن سریع بوندس‌لیگا وارد شد. او در آن بازی پرهیجان که با تساوی 3 – 3 به پایان رسید موفق شد رکورد سرعت 36.20 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. اما اوج درخشش حکیمی از نظر سرعت در هفته بیستم بوندس‌لیگا اتفاق افتاد.

حکیمی در جریان پیروزی 5 – 0 دورتموند بر یونیون برلین در سیگنال ایدونا پارک با شکستن رکورد خود توانست سرعت خارق‌العاده 36.49 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. مارکو رویس کاپیتان دورتموند که خودش از جمله بازیکنان پرسرعت بوندس‌لیگا به حساب می‌آید در مورد این بازیکن گفت:«اشرف برای ما یک اسلحه تمام‌عیار است. سرعت او واقعا باورنکردنی است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала