Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه، چرا به لیورپول نمی‌آیی و جمع ما یکجا نمی‌شوی!

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع اسپانیایی و پیشین باشگاه لیورپول از ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن خواسته که به لیورپول بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه انریکه مدافع سابق لیورپول بین سال های 2011 تا 2016، از کیلیان امباپه خواست تا به این باشگاه یکجا شود. ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در مصاحبه اخیر خود به هر دو باشگاه رئال و لیورپول چراغ سبز نشان داد.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه و چشمکی دیگر به رئال

او در تمجید از زیدان و رونالدو گفت که این دو الگوهای فوتبالی اش از کودکی هستند و در ستایش از لیورپول نیز گفت که یورگن کلوپ، لیورپول را تبدیل به ماشین پیروزی کرده و با تماشای بازی های لیورپول، انگار بردن تیم های انگلیسی کار ساده ای است. در پی این اظهار نظر امباپه، مدافع اسپانیایی سابق لیورپول در حساب توئیتر خود از او خواست تا به جمع قرمزهای آنفیلد ملحق شود.

خوزه انریکه نوشت:« کیلیان چرا به لیورپول نمی آیی و جمع ما یکجا نمی‌شوی؟ اینگونه همه چیز ساده تر نیز خواهد شد.» این تویت با واکنش مثبت هوادران لیورپول مواجه شده است. هرچند به نظر می رسد آینده کیلیان امباپه با باشگاه رئال پیوند خورده و دیر یا زود او را با پیراهن کهکشانی ها خواهیم دید ولی لیورپول هم از جمله باشگاه هایی است که امباپه را تحت نظر دارد  و در انتظار فرصتی مناسب برای شکار اوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала