Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ به هوادران لیورپول: "ما بهترین طرفداران جهان را در خانه داریم."

© AP Photo / Alessandra Tarantinoیورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ از هواداران لیورپول خواستار پیروی از قوانین شد زیرا در مواجه با کسب اولین قهرمانی در لیگ برتر در وضعیت متفاوت قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یورگن کلوپ سرمربی لیورپول امیدوار است در صورتی که کسب اولین قهرمانی پس از 30 سال، هواداران تیمش در خانه بمانند: "اکنون ما باید بهترین حضور را در بین هواداران خانگی در جهان داشته باشیم."

نگرانی‌هایی وجود دارد که هواداران با وجود قوانین سخت فاصله اجتماعی در میان همه گیری‌ کرونا ویروس به خیابان‌ها آمده و جشن بگیرند.

یک راه حل در نظر گرفته شده این است که لیورپول می‌تواند برخی از بازی‌های خود را در اماکن بی طرف از جمله دربی مرسی‌ساید انجام دهد اما کلوپ خیلی علاقه‌ای ندارد که سرخ‌ها بتوانند در لیگ برنده شوند.

کلوپ به شبکه قطری بی‌ان اسپورتس گفت: "در حال حاضر برای من هر زمان که باشد در یک استادیوم خالی، بلکه با همه فکر و دعا و عشق از طرف مردم در سراسر جهان به پروردگار، این روز همچنان در زندگی من کاملاً استثنایی خواهد بود."

کلوپ اضافه کرد: "هر کجا که باشد من نمی‌دانم، امیدواریم که در آنفیلد باشد اما ما نمی‌دانیم و این مهم نیست. من شنیده‌ام که صحبت‌هایی در مورد مکان‌های بی‌طرف انجام شده، من کاملاً مطمئن هستم که می‌توانیم وضعیت را در اینجا و همچنین در لیورپول حل کنیم."

او در ادامه تصریح نمود: "من یک روز پیش جمله‌ای واقعاً خوب شنیدم که ما بهترین طرفداران خانه در جهان را داریم و اکنون به بهترین اقامت هواداران خانگی در جهان نیاز داریم. ما مدتی منتظر این وضعیت بودیم و هنوز این کار انجام نشده است. اگر لیگ را متوقف نکرده بودیم یا این اتفاق نمی‌افتاد، چیزهای پوچ و احمقانه است. ما می‌خواستیم به هر حال بازی کنیم و اکنون واقعاً ناامید هستیم که بازی کنیم زیرا می‌خواهیم در زمینی قهرمان شویم که به نظر می‌رسد که می‌توانیم این کار را انجام دهیم."

برنامه‌هایی برای انجام بازی‌های لیگ برتر در اماکن بی‌طرف به آشوب کشیده شده زیرا پولیس مرسی‌ساید گفته که هیچ اعتراضی به بازی لیورپول و اورتون در ورزشگاه‌های خانگی شان ندارند.

این در حالی است که مارک رابرتز رئیس فوتبال انگلستان روز جمعه اظهار داشت که معتقد است تعداد کمی از 92 بازی فوق العاده لیگ برتر باید در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار شود و یکی از آنها دربی مرسی‌ساید است.

سرخ‌ها اکنون می‌توانند پس از 30 سال نخستین عنوان لیگ برتر را در خانه رقیب خود (ورزشگاه گودیسون پارک) در اورتون کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала