Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشنواره گل زنبورها در شب هت‌تریک سانچو

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیادورتموند با درخشش جیدون سانچو حریفش پادر بورن را با حساب 6-1 در هم کوبید.

به گزارش اسپوتنیک، در بیست‌ونهمین هفته از بازی‌های بوندس‌لیگای آلمان امشب دو تیم فوتبال پادربورن 07 و بوروسیا دورتموند از ساعت 8:30 شب به وقت کابل به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 6-1 به سود شاگردان فاوره به فرجام رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه "بنت‌لرآره‌نا" برگزار شد طی آن نیمه اول بدون گل پایان یافت اما در نیمه دوم زردپوشان وستفالن توفان به پا کردند که تورگان هازارد در دقیقه 54، جیدون سانچو در دقایق 57 و 74 و 91، اشرف حکیمی در دقیقه85 و اشملزر در دقیقه 89 توانستند گل‌های زنبورها را به ثبت برساندند در حالی‌که تنها گل میزبان توسط "هونیم‌یر" در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

اشرف حکیمی مدافع قرضی رئال که در دقیقه 85 گل‌زد نیز به هم‌تیمی‌اش در این راستا پیوست و زیرپیراهن‌اش را عنوان "عدالت برای جورج فلوید" به نمایش گذاشت.

در این دیدار جیدون سانچو ضمن هت‌تریک، بعد از گل اول‌اش با به نمایش گذاشته نوشته روی زیرپیراهن خود بر علیه قتل جورج فلوید در آمریکا به گونه‌ای اعتراض کرد.

او پیراهن خود را بیرون کشید تا نوشته زیر آن مشخص شود که نوشته بود: "عدالت برای جورج فلوید".

View this post on Instagram

HISTOOORISCH! Das 3️⃣0️⃣0️⃣0️⃣. Bundesliga-Tor der Fohlen! 🖤🤍💚 #BMGFCU

A post shared by Borussia Mönchengladbach (@borussia) on

این در حالیست که در بازی قبل از آن، تیم بوروسیا مونشن گلادباخ با حساب 4-1 حریفش یونین برلین را برد و مارکوس تورام مهاجم گلادباخ  به خاطر قتل جورج فلوید زانو زد تا اعتراض خود را به نمایش بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала