Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی کرونایی در کنار زمین مسابقه فوتبال

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آتالانتا پیش از بازی این تیم برابر والنسیا به بیماری کرونا مبتلا شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار شد که هیچگونه مقررات بهداشتی برای جلوگیری از انتقال این ویروس وضع نشده بود.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
بازی‌های اینتر-ختافه و والنسیا-آتلانتا پشت درهای بسته

بازی 2 تیم فوتبال آتالانتا و والنسیا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی برگزار شده که گاسپرینی، سرمربی تیم فوتبال آتالانتا مبتلا به ویروس کرونا بوده است. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با نشریه «گاتزا دلا اسپورت» اقرار کرده که 2 روز پیش از بازی علائمی مشکوک به کرونا داشته، اما مسوولان این تیم بدون توجه به علائم او، تمرینات تیم را با حضور این سرمربی برگزار کرده اند.

اکنون که سرمربی تیم آتالانتا به بیماری خود اعتراف کرده، مسوولان باشگاه والنسیا نسبت به برگزاری این بازی اعتراض کردند. این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود آتالانتا پایان یافت که باعث صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات شد. علاوه بر مسوولان این تیم، برگزار کنندگان لیگ قهرمانان اروپا هم بدون گرفتن کوچک‌ترین آزمایشی بازی 2 تیم آتالانتا و والنسیا را پشت در‌های بسته برگزار کردند. پس از این بازی تعدادی از بازیکنان 2 تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

حالا دیده شود که اعتراض والنسیایی‌ها تاثیری در نتیجه این بازی دارد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала