Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ستاره یونایتد از معترضان سیاه‌پوست در آمریکا+عکس

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد مهاجم شیاطین سرخ، به مرگ جرج فلوید توسط پولیس آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، جرج فلوید، یک شهروند سیاه پوست 46 ساله آمریکایی روز دوشنبه زیر پا‌های پولیس سفیدپوست آمریکایی و در حالی که فریاد می‌زد «نمی‌توانم نفس بکشم» جان داد تا بار دیگر تبعیض‌ها و خشونت‌های نژادپرستانه در این کشور باعث اعتراضات گسترده شود.

پس از مرگ فلوید و اعتراضات گسترده در آمریکا، بسیاری از افراد مطرح از این اعتراضات سیاه‌پوستان حمایت کردند و خواهان پایان نژاد پرستی در این کشور شدند.

مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد نیز به این موضوع واکنش نشان داد و در توییتر چنین نوشت:" مردم جریحه‌دار شده‌اند و ما باید به این موضوع پاسخ دهیم. جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد. فرهنگ سیاه‌پوستان اهمیت دارد. جوامع سیاه‌پوستان اهمیت دارد. ما اهمیت داریم. دوستان می‌دانم که در چند روز اخیر چیزی از جانب من نشنیدید. در این چند روز داشتم تلاش می‌کردم تا اتفاقاتی را که در جهان در حال رخ دادن است، مورد پردازش قرار دهم. در زمانی که از مردم می‌خواهند کنار هم باشند، با هم کار کنند و متحد باشند، به نظر می‌رسد ما بیشتر از هر زمان دیگری از هم دور هستیم".

این در حالی‌ست که قبل از این وستون مک‌کنی ستاره شالکه، سانچو و حکیمی دو ستاره دورتموند نیز به این موضوع واکنش نشان داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала