Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات پیشنهاد بارسا برای «پیرلوی جدید» فاش شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر باشگاه برشا، در گفت‌وگویی در مورد پیشنهاد بارسا به بازیکن تیمش صحبت کرد و مقصد بعدی او را نیز فاش کرد

به گزارش اسپوتنیک، ساندرو تونالی هافبک جوان باشگاه برشا و تیم ملی ایتالیا، درخشش خوبی در فصل جاری سری‌آ داشته است و مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار دارد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توجه ویژه بارسا به پیرلوی جدید

این بازیکن که به پیرلوی جدید معروف است، خواستار ماندن در ایتالیا است اما باشگاه‌های خارج از این کشور مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شوند.

مدیر برشا با بیان این موضوع به کویرده دلو اسپورت، مدعی شد که بارسا قبل از شیوع ویروس کرونا، به بازیکن تیمش پیشنهاد داده است.

او گفت:" بارسلونا 65 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن ارزشمند آکادمی خود که هر کدام هفت و نیم میلیون یورو ارزش داشتند را پیشنهاد داده بود. یکی از آنها بازیکنی دفاعی بود. اما مدیران بارسلونا جوابی را شنیدند که دوست نداشتند: پاسخ منفی از جانب تونالی. ما با تیمی در حال حاضر مذاکره نمی‌کنیم. هنوز دوازده بازی مانده و این بچه باید تمرکز خود را روی بازی بگذارد. باید ببینیم واکنش تیم چگونه است چرا که عملکرد برشا برای ما در اولویت است".

این در حالی‌ست که در حال تونالی خواستار پیوستن به یوونتوس و اینترمیلان است و نمی‌خواهد خارج از ایتالیا توپ بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала