Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در آستانه پیوستن به میلان قرار داشت

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میرابلی مدیر ورزشی سابق میلان مدعی‌ست که با رونالدو برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسیده بود اما سران تیم اجازه این انتقال را ندادند.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته یوونتوس با مبلغ 117 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به خدمت گرفت و این بازیکن در دومین فصل حضورش در این تیم درخشش فوق‌العاده داشته است.

Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو با دشمن‌اش

با این حال ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی سابق باشگاه میلان ایتالیا در گفت‌وگو با اسپورت ایتالیا فاش کرد که رونالدو به او گفته است که دوست دارد با پیوستن به میلان، قهرمان لیگ اروپا شود، جامی که در کارنامه‌اش ندارد.

میرابلی گفت:" رونالدو به من گفت که می خواهد با میلان فاتح لیگ اروپا شود زیرا هرگز فاتح این جام نشده است. همه چیز خوب بود و با رئال هم به توافق رسیده بودیم و شوخی هم نبود، اما مالکان باشگاه نخواستند تا این انتقال صورت گیرد و به همین سادگی رونالدو را از دست دادیم".

این در حالی‌ست که رونالدو در حال حاضر از شرایط در باشگاه یوونتوس راضی است و دیگر نمی‌خواهد به باشگاهی چون میلان بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала