Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیریت عالی همسر ایکاردی در انتقال او به پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOInter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.
Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی، با مدیریت عالی موفق شد تا هم دستمزد شوهرش را بالا ببرد و هم سبب انتقال او به باشگاه بزرگی شود.

به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی تابستان گذشته با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی راهی پاریسن‌جرمن شد و درخشش خوب او سبب علاقه مدیران این تیم برای دائمی کردن قرارداد او شد.

ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: ایکاردی به طور رسمی به پی اس جی پیوست

این باشگاه اما خواستار تخفیف از سوی باشگاه اینتر شد که احتمال دائمی شدن قرارداد را کم‌رنگ می‌کرد، اما روز گذشته این انتقال صورت گرفت وایکاردی با مبلغ 50 میلیون یورو در پارک دپرانس ماندنی شد.

این موضوع باعث تعجب همگان شد اما باشگاه پاریسی مدیریت عالی واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های این بازیکن را ستایش کرد و تلاش‌های او را در امر این انتقال ایکاردی به این تیم ستودنی دانست.

برخی‌ها مدعی اند که پی‌اس‌جی از این معامله سود زیادی کرده است اما وقتی به جزئیات متوجه می‌شوید، خواهید دید که این خانم زرنگ هم دستمزد شوهرش را افزایش داده است و هم سبب انتقال او به باشگاه بزرگی شده است.

دستمزد فصل گذشته ایکاردی سالی 10 میلیون یورو بود اما اکیپ گزارش داده است که واندا توانست این مبلغ را به سالی 12 میلیون یورو برساند. در حقیقت واندا از بحث پیشنهاد یووه استفاده کرد تا بتواند مدیران پی اس جی را راضی به افزایش دستمزد کند.

 بدین ترتیب مهاجم آرجانتینی در کنار دی ماریا، کیلور ناواس و مارکینیوش با 12 میلیون یورو، سومین بازیکن پردرآمد ترکیب پاریسن‌جرمن بعد از دو ستاره اصلی تیم یعنی نیمار و امباپه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала