Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه تصویری وزیر صحت اسپانیا با مسی، راموس و دو لالیگایی دیگر

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است وزیر صحت اسپانیا در جلسۀ تصویری از چگونگی تمرینات باشگاه‌ها بازخورد بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، سالوادور ایلیا، وزیر صحبت اسپانیا با کاپیتان تیم های بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و والنسیا جلسه ای برگزار خواهد کرد تا از روند و چگونگی تمرینات بازخورد گیرد.

Игрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لالیگا از 11 جون بر می‌گردد

این جلسه با مسی، سرخیو راموس، کوکه و دنیل پارخو برگزار خواهد شد تا وزارت بهداشت نظر تیم ها را از شیوه برگزاری تمرینات جویا شود. قرار است این جلسه امروز سه شنبه برگزار شود.  پس از تعطیلی 3 ماهه لالیگا به طور رسمی از 22 جوزا دوباره آغاز به کار می کند و به اولین ورزشی در کشور اسپانیا لقب می گیرد که پس از کرونا فعالیت های خود را آغاز کرده است.

قرار است فصل متوقف شده لالیگا با دربی سویل بین سویا و بتیس در روز پنجشنبه 22 جوزا از سر گرفته می‌شود. رقابت‌ها  به صورت فشرده و با انجام 2  بازی در هفته برای هر تیم تا 19 جولای ادامه خواهد یافت. لالیگا در نظر دارد بازی‌ها  را به نحوی برنامه ریزی کند که از 11 جون تا 19 جولای، هیچ روزی خالی نباشد و در هر روز حداقل یک بازی انجام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала