Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب مورا در مورد کین؛ او همین حالا اسطوره لیگ برتر است

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکاس مورا مهاجم برازیلی باشگاه تاتنهام، مدعی‌ست که هم‌تیمی او هری کین همین حالا یکی از اسطوره‌های لیگ برتر است.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام، یکی از بازیکنان تأثیرگذار برای این تیم بوده است و فصل گذشته برای رسیدن این تیم به مقام نائب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کمک زیادی کرد.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان هم‌تیمی کین از ماندن او در تاتنهام

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که اگر این بازیکن همینطور در لیگ برتر بدرخشد، در آینده به یکی از اسطوره‌های لیگ برتر انگلیس مبدل خواهد شد.

لوکاس مورا مهاجم برازیلی تاتنهام و هم‌تیمی هری کین، ضمن تمجید از این بازیکن مدعی‌ست که او از همین حالا یکی از اسطوره‌‎‎های این لیگ شمرده می‌شود.

مورا در این مورد گفت:" کین بازیکن بزرگی‌ست و از همین حالا یکی از اسطوره‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. او بسیار قدرت‌مند است و می‌تواند به پای چپ، راست و سرگولزنی کند. او هر روز تلاش می‌کند تا بهترین باشد و اگر ما در این راه تلاش نکنیم ناراحت می‌شود و شکایت می‌کند، این موضوع باعث می‌شود که ما هم بهتر عمل کنیم".

این در حالی‌ست که کین 26  ساله در 278 بازی در همه رقابت ها برای تاتنهام، 181 گول به ثمر رساند و بازیکن بسیار مهمی برای این باشگاه محسوب می‌شود که خطر جدایی او نیز محسوس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала