Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر؛ پرتاب آب دهان در زمین ممنوع!

© REUTERS / Matthew Childs Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های لیگ برتر انگلستان به تمامی بازیکنان شان هشدار داده‌اند که از پرتاب آب دهان شان در زمین فوتبال جداً خود داری نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که بازیکنان لیگ برتر فوتبال انگلستان برای برگشت به عمل آماده می‌شوند اما در آستانه دوباره شروع شدن این لیگ، سازمان لیگ برتر به بازیکنان تیم‌های حاضر هشدار جدی داده تا از پرتاب آب دهن در زمین پرهیز نمایند.

در همین حال و برای بررسی میزان رعایت پروتکل‌های صحی از سوی بازیکنان، سازمان لیگ برتر گروه‌هایی را به زمین‌های تمرینی فرستاده است.

نشریه میرور انگلستان مدعی شده که در پروتکل‌های صحی یکی از هشدارها پرتاب آب دهان به زمین است و تیم‌های بازرسی به باشگاه‌ها خبر داده‌اند که این موضوع را جداً رعیت کنند زیرا چنین کاری می‌تواند زمینه گسترش کروناویروس را فراهم نماید و سبب اختلال سلامتی بازیکنان لیگ برتری شود.

همچنان در پی هشدارهای دیگر، تیم بازرسی تعین شده از سوی سازمان لیگ برتری استفاده بازیکنان و کادر فنی از بوتل‌های آب مشترک و نیز تعویض پیراهن‌های‌ بازیکنان را منع کرده‌اند. 

این هشدارها در حالی داده می‌برخی از ستاره‌های فوتبال می‌گویند عمل پرتاب آب دهان برای باز کردن راههای تنفسی‌شان در گرماگرم مسابقه ضروری است. برخی دیگر هم می‌گویند به دلیل استفاده بیش از حد از این حرکت، پرتاب آب دهان برایشان ناخودآگاه شده و بدون اینکه بدانند این کار را انجام می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала