Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله در تیررس یوونتوس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌هایی نشر شده که به اساس آن عثمان دمبله مُهاجم بارسلونا قصد دارد تابستان امسال راهی یوونتوس شود و در سوی مقابل تیم تورینی نیز شرایط او را بررسی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس و بارسلونا در هفته‌های اخیر بر سر انتقال میرالم پیانیچ مذاکراتی را انجام داده‌اند و در این بین بازیکن شامل معامله احتمالی از جمله آرتور ملو بوده اما نشریه موندو دیپورتیوو منبع نزدیک به کاتالان‌ها مدعی شده که عثمان دمبله توجه فابیو پاراتیچی را به خود جلب کرده در حالی‌که این بازیکن قبلاً در مورد پیوستن‌اش به بانوی پیر "بله" گفته بود.

با توجه به اینکه فدریکو برناردسکی به دنبال جدایی است و خوان کوادرادو که عمدتاً در دفاع فعالیت می‌کند، دمبله می‌تواند در حمله یوونتوس جایگاه خوبی زیر نظر مائوریسیو ساری پیدا کند.

با این حال وینگر فرانسوی که از زمان انتقال به نیوکمپ دچار یکسری از مصدومیت‌ها شده برای متقاعد کردن بانوی پیر مبنی بر پرداخت مبلغ سنگین برای قرارداد دائمی وی تلاش خواهد کرد.

در این گزارش ادعا می‌شود که بارسلونا حاضر نیست او را با قیمت ارزان‌تر آزاد کند و دو طرف می‌توانند به دنبال توافق اولیه قرضی باشند تا یوونتوس بتواند شرایط دمبله را به مرور زمان ارزیابی کند و آینده دائمی خود را در آینده تصمیم بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала