Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکالونی: "اگر لاوتارو با مسی بازی‌ کند، بهتر است"

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرجانتین در مورد هم بازی شدن لاوتارو مارتینز با هموطن‌اش لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از درخشش لاوتارو مارتینز برای اینتر در رقابت‌های سری آ به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم به جدایی در پایان فصل از این تیم گرفت.

مهاجم آرجانتینی در 31 بازی در تمام رقابت‌ها و تا قبل از توقف به دلیل همه گیر شدن کروناویروس، توانسته 16 گل به ثمر برساند.

با افزایش حدس و گمان در مورد آینده لاوتارو، حالا لیونل اسکالونی سرمربی آرجانتین درباره این بازیکن 22 ساله صحبت کرد.

اسكالونی به TyC Sports گفت: "اگر او با مسی بازی كند بهتر است بدون شک. بعداً او باید مجبور خواهد شد برای جایگاه خود بجنگد."

اسکالونی افزود: "ما باید آرام باشیم. اگر او باشگاه‌ را تغییر می‌دهد شاید او مجبور نباشد استارت بدون قید و شرط باشد و تاثیری در ما نخواهد گذاشت مادامی که او چند دقیقه داشته باشد که به او اجازه قدرت می‌دهد. او آینده بزرگی دارد اما هنوز چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد."

ماسیمو موراتی رئیس پیشین اینتر میلان نیز گفته که لاوتارو ممکن است بخواهد سن سیرو را ترک کند و این باشگاه برای تمایل او در ایتالیا نبرد خواهد کرد.

موراتی به اسپورت میدیا ست گفت: "شما نمی‌توانید کسی را که فکر می‌کند در جایی دیگر باشد را نگه دارید. این امر او را در موقعیتی قرار می‌دهد که بطور غیرقانونی یا در هر صورت با یک ضربه متفاوت در همان مکان باقی بماند.

با این حال پیرو آوسیلیو مدیر ورزشی اینتر تأکید کرده که لاوتارو با قیمت کمتر از 111 میلیون یورو فروخته نخواهد شد.

او به اسکای ایتالیا اظهار داشت: "در مورد جدایی مارتینز از اینتر تنها یک راه است و آن پرداخت بند اوست. بندی که همه می‌دانند هیچ پنهانی وجود ندارد،خواستار استیم زیرا این مهلت‌ها و تعهداتی دارد که باید بسیار دقیق نگه داشته شود."

او افزود: "این بند است که در اوایل ماه جولای منقضی می‌شود بنابراین برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت و این تنها امکان موجود برای دور کردن لاوتارو از اینتر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала