Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس بالای پرتگال برای میزبانی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

© AFP 2023 / Paul EllisМатч между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا قصد دارد ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به صورت متمرکز برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا مصمم است فصل جاری لیگ قهرمانان را در آگوست به پایان برساند. کشورهای آلمان و روسیه تصمیم گرفتند تا در روزهای آینده درخواست میزبانی از دیدارهای مرحله نهایی لیگ قهرمانان که قرار است به صورت متمرکز برگزار شود برای یوفا ارسال کنند. پرتگال نیز پیش از این درخواست میزبانی خود را ارسال کرده بود.

فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
لیگ قهرمانان زنان اروپا کَی بر می‌گردد؟

الکساندر سوروخین، عضو روسی کمیته اجرایی یوفا و مدیر کمیته سازماندهی جام ملت‌های اروپا 2020 درباره تمایل کشورش برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: هیچ چیزی در این مورد نمی‌دانم. تاکنون هیچ‌کسی در روسیه با من درباره توانمندی ما برای میزبانی از این رقابت‌ها صحبت نکرده است. در یوفا نیز هیچ مذاکره رسمی در مورد این موضوع انجام نشد.»

گفته می‌شود که شهر استانبول در ترکیه برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ قهرمانان مشکل دارد. البته این موضوع هم در نهایت 17 جون مشخص می‌شود. اتحادیه بازیکنان اروپا و یوفا طرح جایگزینی برای ادامه لیگ قهرمانان اروپا ارائه کردند که به موجب آن دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به صورت متمرکز در کشور پرتگال (از مرحله یک چهارم به صورت تک حذفی) برگزار شود و 22 آگوست به پایان برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала