Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال و اتلتیکو بر علیه کرونا هم دست شدند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به خاطر مبارزه با مشکلاتی ناشی از شیوع کرونا ویروس کمپیانی را زیر نام "مادرید x مادرید" راه اندازی کردند.

به گزرش اسپوتنیک، دو باشگاه فوتبال شهر مادرید (رئال مادرید و اتلتیکومادرید) کنارهم ایستادند تا با راه اندازی کمپاینی "مادرید x مادرید" بر علیه ضررهای ناشی از بحران کوید 19 مقابله کنند.

این ابتکار به هدف مشارکت همه شهروندان مادرید در کمک به همسایگان شان برای غلبه بر بحران فعلی ناشی از بیماری همه گیر کروناویروس انجام شده است.

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید خاطرنشان كرد: "مادرید بار دیگر نمونه‌ای از وحدت، ایثار و بهبود را نشان می‌دهد. ما با هم با یکی از دشوارترین شرایط در تاریخ اخیر خود روبرو هستیم و در کنار هم قرار است پیش برویم. این یک شهر دلسوز و جهانی است."

پرز افزود: "رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با هم، مادرید - مادردید را تبلیغ می‌کنند، یک ابتکار شهروندی است که همه ما را به نفع خانواده‌هایی که منتظر کمک ما هستند متحد می‌کند. ما می‌خواهیم شهر ما پایتخت همبستگی باشد."

رییس لوسی بلانکوس اضافه می‌کند: "بسیاری از مردم به ما احتیاج دارند [به ویژه] ضعیف‌ترین و آسیب پذیرترین افرد جامعه ما. ما می‌خواهیم از همه شما بخواهیم که قلب خود را به زمین بگذارید. بگذارید ما در همبستگی باشیم."

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید نیز از همه خواست که در این کارزار شرکت کنند.

وی توضیح داد: "بنیاد اتلتیکو مادرید می‌خواهد از شما بخواهد قلب خود را به کار گیرید و از شما دعوت می‌کنیم تا بخشی از جنبش MadridxMadrid شوید."

سرزو تصریح نمود: "ما از مادرید در این ابتکار حمایت عمل می‌کنیم تا به خیلی از کسانی که شرایط سختی دارند کمک نماییم."

بازیکنان هر دو تیم؛ سرخیو راموس، کوکه، لوکا مودریچ و سائول نیگز در فیلم‌های منتشر شده توسط این دو باشگاه ظاهر شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала