Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فحاشی وکیل بیل به منتقدان: کارشناسان تلویزیونی احمق، مزخرف می‌گویند!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جاناتان بارنت وکیل گرت بیل بازیکن ولزی دوباره به منتقدان این بازیکن حمله کرد

به گزارش اسپوتنیک، با وجود آن که گرت بیل هفت سال پیش از تاتنهام به رئال مادرید پیوست اما همچنان شایعات در مورد بازگشتش به فوتبال انگلیس زیاد است. ملی پوش ولزی همواره با شایعاتی در مورد جدا شدنش از رئال مادرید در سالهای اخیر مواجه بوده است اما با این وجود این فصل در رئال حضور داشت و هجده بازی انجام داد که سه گل به ثمر رساند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
دستمزد بیل تغییر ناپذیر است
بارنت در مصاحبه با تاک اسپورت گفت:«رابطه ام با باشگاه همیشه خوب بوده است. رابطه بی نظیری با مدیر، مدیر اجرایی و زیدان داشته‌ام. قطعا حرف‌هایی با هم زده ایم اما چه کسی است که هر از گاهی با دیگران بحث نکرده باشد. به هر صورت هرگز حرفهایمان در مورد مسائل شخصی یا با لحن بد نبوده است بلکه همیشه برخوردها محترمانه و مودبانه بوده است.»
او در ادامه صحبت‌هایش گفت:«هرگز رئال مادرد چیز بدی در مورد بیل نگفته است و زیدیان هرگز حرف بدی در موردش نزده است اما مطبوعات همچنان در موردش خبرهای جعلی می سازند. آنهایی که اسم خودشان را کارشناس می گذارند در تلویزیون حاضر می شوند و چیزهایی را مثل این می گویند که بزرگترین مشکل گرت بیل این است که اسپانیایی صحبت نمی کند. این آدم ها کلا بیل را نمی شناسند و هرگز از کسی سوال نمی پرسند. پس نمی دانم این حرفها را از کجا در می آورند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала