Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر الکلی نبودم، مثل مسی و رونالدو می‌شدم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اسنایدر
اسنایدر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پیشین هالندی در تازه‌ترین اظهاراتش مدعی شده که ممکن بود او نیز مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شود.

به گزارش اسپوتنیک، وسلی اسنایدر ستاره اسبق تیم فوتبال هالند فاش کرد که در دوران ورزشی‌اش بارها مشروبات الکلی مصرف می کرده و به اندازه مسی و رونالدو پرتلاش نبوده است. پس از یک دوره نه چندان موفق در رئال مادرید، وسلی اسنایدر در سال 2009 به اینتر پیوست و نقش مهمی در سه گانه این تیم ایفا کرد.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مقایسه افتخارات مسی-رونالدو: 2 قهرمانی برایCR7 و 6 توپ طلا برای M10
اسنایدر در صحبت با سایت «ارونج فوتبال» در این خصوص بیان داشت:«من نیز می‌توانستم در دوران ورزشی ام در سطح بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار بگیرم، اما به سادگی باید بگویم هرگز احساسی مانند آنها نداشتم. من به عنوان یک بازیکن در سطح بالای حرفه ای تلاش می کردم از زندگی شخصی نیز لذت ببرم و معمولا هر شب از مشروبات الکلی استفاده می کردم
ستاره پیشین هالندی در پایان گفت:«فوتبالیست‌های چون مسی و رونالدو رفتار متفاوتی دارند و در طول دوران ورزشی شان فداکاری های زیادی برای پیشرفت انجام داده اند. البته باید با رضایت اعلام کنم که علیرغم تمامی این مسائل، من دوران حرفه ای فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل رضایت دارمو»

اسنایدر با هالند  توانست به مقام نایب قهرمانی جام جهانی هم برسد و آقای گل مسابقات هم شد، اما در ادامه دچار افت محسوسی شد و نتوانست روزهای درخشان گذشته را تکرار کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала