Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از 11 ماه برای اولین بار سه مهاجم در اختیار زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان پس از 11 ماه برای اولین بار در تمرینات بنزما، هازارد و آسنسیو را در اختیار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرانجام رئال مادرید بعد از یک انتظار 11 ماهه توانست سه گانه هجومی را که زین الدین زیدان در سر داشت، در تمرینات در اختیار داشته باشد.

با انجام یک دیدار تمرینی بین بازیکنان مربی دوست داشت تا وقتی که با ایبار در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو دیدار کند: همزمان، مارکو آسنسیو، کریم بنزما که یکی از گل‌ها را به ثمر رساند و ادن هازارد را در میدان فرستاد.

در بازی پیش فصل در تاریخ 21 جولای در جام بین المللی قهرمانان اروپا رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بازی کرد و این اولین باری بود که زیدان تصمیم گرفت لوکا مودریچ، تونی کروس و ایسکو را در خط میانی قرار دهد لوس بلانکوس بازی را 3-1 باخت.

از آن زمان آسنسیو، بنزما و هازارد در زمین دیده نشدند زیرا بازیکن اسپانیایی سه روز بعد در ترکیب تیم مقابل آرسنال به جای بازیکن فرانسوی وارد زمین شد که آسنسیو بعداً دچار مصدومیت جدی زانو شد و تا کنون از میادین دور بوده است.

فرض بر این بود که آسنسیو در فصل 2019/20 هیچ نقشی نخواهد داشت اما توقف اعمال شده به خاطر کرونا ویروس باعث شده تا این بازیکن 24 ساله بتواند سریعتر از آنچه انتظار می‌رفت خودش را آماده بازی نماید.

حال باید دید که آیا زیدان روز شنبه هنگام ورود ایبار به پایتخت اسپانیا و در تمرینات روز سه شنبه هنگام حضور در والدبباس از سه گانه هجومی استفاده می‌کند یا خیر.

البته آنچه را باید به خاطر داشت این است که آسنسیو از زمان بازی مقابل آرسنال در پیش فصل تا کنون در هیچ بازی فصل حضور نداشته بنابراین ممکن است او از ابتدا به میدان نرود.

از نظر زیدان او باید علی‌رغم عملکردهای چشمگیر خود در تمرین، در مورد اینکه آیا به طور بالقوه هازارد مکان آسنسیو را به خطر می‌اندازد فکر کند زیرا او هنوز 11 بازی زندگی و مرگ در لالیگا سانتاندر را پیش رو می‌بیند.

در مورد هازارد به نظر می‌رسد کمتر شکی وجود دارد. علاوه بر این زیدان پیش از این با مصدومیت بازیکن 29 ساله نشان داد كه نمی‌ترسد و او را بعد از سه ماه (مصدومیت برابر سلتا ویگو) دوباره میدان بدهد در حالی‌که بسیاری از افراد تصور می‌كنند او به عنوان جانشین در نیمه دوم عمل خواهد کرد.

این بار سه ماه و نیم می‌گذرد. هازارد در تاریخ 22 فبروری یک هفته پس از شروع بازگشت در مقابل لوانته مصدوم شد اما انتظار می‌رود که او یکشنبه آینده در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

دو تفاوت قابل توجه وجود دارد: یکی این است که این بار هازارد تحت عمل جراحی قرار گرفته و دیگری این است که مانند هر بازیکنی در لالیگا سانتاندر وی تحت قرنطینه‌ای تحت تأثیر کروناویروس قرار گرفته است.

به نفع هازارد این است که او قبل از بازگشت خود یک ماه تمرین در والدبباس را پشت سر گذاشته در حالی که همه در ترکیب تیم از نحوه عملکرد وی در طول تمرین بعد از عمل جراحی تعجب می‌کنند. دومی بنزما است که اعتماد کامل زیدان را دارد. او در مسابقه تمرینی و در شرایط بدنی عالی یکی از گل‌ها را به ثمر رساند.

بنزما در حال حاضر بهترین گلزن لوس بلانكوس است و زیدان می‌داند كه در صورت پیروزی در لالیگا سانتاندردر سطح بالایی نیز نیاز دارد.

زیدان در کنار هم قرار دادن TRH و ABH دریغ نکرد اما شایان ذکر است که گرت بیل جلسه شنبه را به دلیل ناراحتی در عضلات از دست داد. اگر مریب فرانسوی با سیستم 4-3-3 پیش برود، او گزینه دیگری برای بازی در حمله است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала