Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره قربانی انقلاب تابستانی آبی‌های لندن

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر انگلو کانته بازیکن چلسی Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания
انگلو کانته بازیکن چلسی  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی می‌خواهد برای تامین بودجه خود 2 بازیکن اصلی خود را در لیست فروش قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، فرانک لمپارد حاضر است برای تامین بودجه اضافی چلسی، انگولو کانته و جورینیو را در لیست فروش قرار دهد. از قرار معلوم سیاست نقل و انتقالات در باشگاه چلسی دستخوش تغییراتی شده است به گونه‌ای که فروش بازیکن پیش شرط خرید بازیکن جدید است، مخصوصاً بازیکنانی که خریدشان هزینه‌ای سنگین روی دست باشگاه می‌گذارد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
چلسی با ورنر به توافق رسید

آبی‌های لندن پس از خرید حکیم زیاش و توافق با تیمو ورنر، همچنان در نقل و انتقالات تابستانی فعال هستند و چند ستاره دیگر در لیست خرید آنها دیده می‌شود. آبی‌پوشان لندن در آستانه جذب دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال آلمان قرار دارند اما در ازای آنها از سرمربی‌شان یک درخواست دارند.

لمپارد برای جذب دو بازیکن آلمانی مورد نظرش تیمو ورنر از لایپزیگ و کای هاورتس از بوندس لیگا، باید به فروش دو بازیکن از شاگردان فعلی‌اش رضایت بدهد. محتمل‌ترین  گزینه‌ها هم دو هافبک تیم جورجینیو و انگولو کانته هستند. جورجینیو تابستان سال 2018 همراه با مائوریتزیو ساری از ناپولی به چلسی رفت و اکنون ظاهراً دوباره مورد نظر این مرد ایتالیایی قرار دارد و سرمربی حال حاضر یوونتوس می‌خواهد او را به تورین بکشاند.

کانته هم مشتریان زیادی دارد و فروشش می‌تواند درآمد خوبی عاید باشگاه کند. چلسی پیش از این هم با حکیم زیاش، هافبک هجومی مراکشی آژاکس به توافق رسیده و خرید او قطعی است. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه آمادگی‌اش را برای پرداخت 53 میلیون پوند مبلغ فسخ قرارداد تیمو ورنر را هم اعلام کرده است.

هاورتس هم اما در فهرست خرید لمپارد است و به نظر می‌رسد که او می‌خواهد محرومیت فصل گذشته‌ تیم از خرید بازیکن را تابستان امسال جبران کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала