Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا در تلاش برگشت هوادران به ورزشگاه‌ها

© REUTERS / Vincent WestИгроки команды Athletic Bilbao празднуют победу
Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لالیگا امیدوار است که قبل از پایان ماه جون یک سوم ظرفیت ورزشگاه‌های خود را فعال سازد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که همه باور کرده‌اند که ظرفیت ورزشگاه‌های فوتبال تا اوایل سال 2021 تکمیل نخواهد شد اما لالیگا سانتاندر یک امید ضعیف دارد تا بتواند قبل از پایان جون یک سوم از ظرفیت ورزشگاه‌های خود را باز کند.

نظر لیگ و بسیاری از سران باشگاه‌های برتر این است که شتاب این اقدامات از نظر اقتصادی سودمند خواهد بود.

Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
طرح جالب به بهانه بازگشت لالیگا از این هفته + عکس

بحث و گفتگوهای داخلی درباره نحوه حضور مردم با در نظر داشت فاصله اجتماعی در ورزشگاه‌ها ادامه دارد و اکنون گزینه پُر کردن 1/3 ورزشگاه روی میز است.

چنین تصمیمی به شدت تحت نظر دولت اسپانیا و وزارت صحت قرار خواهد گرفت همانطور که در مورد آن اطمینان حاصل شد تا بازیکنان قبل از بازگشت به تمرین به طور قابل توجهی تست شوند.

حُكم سلطنتی كه جزئیاتی در مورد برنامه تخلیه مجدد ارائه داد نشان می‌دهد كه جوامع فاز سه قادر به كنترل اوضاع هستند. فاز 3 به خودی خود اجازه می‌دهد از یک سوم ظرفیت ورزشگاه‌ها استفاده شود و این همان کاری است که لالیگا سانتاندر برای آن تلاش دارد.

برعکس تیم‌هایی هستند که این موضوع را باور ندارند و احتمالاً کار بازسازی را در ورزشگاه‌های شان آغاز کرده‌اند که مهمترین آنها سانتیاگوبرنابئو استادیوم رئال مادرید است که در حال نصب یک مکانیزم زمین جمع شونده می‌باشد.

بودن اولین لیگ بزرگ قاره که اجازه بازگشت هواداران را نیز می‌دهد می‌تواند باعث افزایش چشمگیر عادی بودن در اسپانیا شود و با این که ترکیه هنوز در بحران کرونا قرار دارد شورای شهر مادرید هنوز منتفی نیست که بتواند قدم پیش بگذارد و میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا شود در حالی‌که قرار بود در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала