Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر چشم انتظار بارسا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیراینترمیلان انتظار دارد که ببیند بارسلونا در مورد بند آزادی لاوتارو چه کاری می‌کند؟

به گزارش اسپوتنیک، بپه ماروتا مدیر اینترمیلان منتظر است تا ببیند كه بارسلونا در مورد بند آزادی لاوتارو چه تصمیمی می‌گیرد با توه به این امر قرارداد ساندرو تونالی و راجا ناینگولان در هاله ابهام قرار گرفته در حالی‌که همه با انتقال مائورو ایكاردی خوشحال هستند.

رییس نراتزوری در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا داستان‌های مختلف نقل و انتقالات بزرگ تابستان را پوشش داد و وقتی از او وقتی در مورد لاوتارو مارتینز و بند آزادی 111 میلیون یورویی وی سؤال شد گفت: "ما می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم و مانند همه باشگاه‌های بزرگ، تمایل به فروش ستاره‌های خود نداریم"

وی اضافه کرد: "وقتی نوبت به لاوتارو رسید این بند در تاریخ 7 جولای منقضی می‌شود. ما منتظریم ببینیم بارسلونا چه می‌کند پس با آنها ملاقات خواهیم کرد. آنچه امروز اهمیت دارد این است که بازیکن برای دستیابی به نتایج عالی سهم خود را به میادین می‌دهد."

چندین گزارش وجود دارد مبنی بر اینکه اینتر علاقه مندی‌ها به تونالی هافبک برشیا دارد، ماروتا در باره آن گفت: "هدف ما ایجاد یک ترکیب بین استعدادهای جوان احتمالاً ایتالیایی و بازیکنان با تجربه‌تر است. شما نمی‌توانید فقط با استعدادهای جوان پیروز شوید به تجربه نیز نیاز دارید، همیشه به تراز مالی احترام بگذارید. من به سوال در مورد تونالی جواب ندادم؟ دقیقا!"

ایکاردی پس از معامله قرضی خود به پاری سن ژرمن فروخته شد اما با تخفیف از گزینه 70 میلیون یورویی اصلی برای خرید قراردادش را در پاریس دایمی ساخت، ماروتا در این باره نیز گفت: "این حرکتی است که ما بسیار مثبت می‌دانیم و همه از نتیجه راضی بودند. همه ما بسیار خوشحالیم."

در همین حال ناینگولان در کالیاری قرضی بازی می‌کند اما ساردینی‌ها نمی‌توانند از عهده حفظ دائمی او برآیند.

ماروتا اظهار داشت: "هدف این باشگاه و کادر مربیگری آن استفاده بیشتر از دارایی‌ها در اختیار ما است و ناینگولان منبع مهمی است. پس از اتمام وام وی با کالیاری باز خواهد گشت و با هم بهترین آینده را برای همه افراد خواهیم ساخت."

در طول هفته گذشته شایعات عجیب و غریبی وجود داشت مبنی بر اینکه ماروتا آماده است تا از اینتر فاصله بگیرد اما او این خبر جعلی خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала