Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت جذاب چلسی، سیتی و تاتنهام بر سر حکیمی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه باشگاه بزرگ انگلستان در تلاش‌ هستند تا اشرف حکیمی بازیکن قرضی رئال مادرید در دورتموند را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام پیشنهادهای شان را آماده می‌کنند تا آنرا برای اشرف حکیمی ستاره واقعی رئال مادرید  ارائه دهند.

این سه تیم همه از رئال در مورد شرایط اشرف حکیمی که از سال 2018 به صورت قرضی در بوروسیا دورتموند حضور دارد، سؤال کرده‌اند.

این بازیکن مراکشی که در مادرید متولد شده در مدت حضور خود در آلمان نمایش درخشان داشته و همه را تحت تأثیر قرار داده است. او در این مدت 70 بازی انجام داده و 13 بار موفق به گل زنی شده و 10 پاس گل نیز در طول فصل 2019/20 بوندس لیگا ارسال کرده است.

اکنون که به عنوان یکی از جالب‌ترین مدافع تهاجمی اروپا شناخته شده با همه کاره بودن در هر پهلو، انتظار می‌رود که پس از پایان رقابت‌های بوندسلیگا به مادرید بازگردد.

اما یک منبع به 90min گفته که دورتموند می‌خواهد قرار داد ستاره 21 ساله دائمی سازد اگرچه رئال مادرید تصمیم دارد پیشنهادهای بیشتری دریافت نماید تا با رقابت بزرگ و از نظر مالی قدرتمند روبرو گردد.

علاقه پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و یوونتوس حالا در پی آن چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام نیز به جمع پیوسته که بسیار مورد توجه است. باشگاه‌های انگلستانی همه دوست دارند تابستان امسال گزینه‌های دفاعی خود را تقویت کنند و سوالات خود را با مادرید مطرح کرده‌اند.

به تازگی در ماه گذشته آلخاندرو کامانو نماینده حکیمی حدس و گمان‌هایی را به جز بازگشت به مادریدرا رد کرد در حالی که این بازیکن خود علاقه‌اش را برای بازی زیر نظر زین الدین زیدان روشن کرده است اما همچنان به پیشنهادات برای انتقال احتمالی به جای دیگر را هم رد نکرده است.

او به تله‌فوت گفت: "رئال مادرید باشگاهی است که من به آن خانه می‌گویم. من واقعاً از وقت خود در آنجا لذت بردم و بازی‌های زیادی را در آنجا انجام دادم. اگر رئال مادرید بخواهد من برگردم بر می‌گردم. و اگر اینطور نباشد من باید فصل بعد را در یک باشگاه عالی دیگر ثبت کنم."

حکیمی از هشت سالگی با لوس بلانکوس بوده و اولین بازی اول تیم خود را در سال 2016 انجام داد.

در همین حال دنی کارواخال 28 ساله (دیگر محصول آکادمی مادرید) در این فصل 22 بازی از 27 بازی ممکن در لالیگا را انجام داده و همچنان در کوتاه مدت از ترکیب تیمش دور نشده است.

این امکان وجود دارد که حکیمی بتواند برای کسب جایگاه با کاروخال رقابت نماید، ضمن اینکه برای موقعیت‌های چپ و بال نیز تلاش خواهد کرد. با این وجود وی در مورد آینده‌اش در مادرید به اطمینان خاطر نیاز دارد.

حکیمی معتقد است که می‌تواند برای شروع بازی در سانتیاگو برنابئو فشار بیاورد و به همین دلیل احتمالاً علاقه خود را از جاهای دیگر می‌خواهد تا زمانی که او بتواند وضعیت را ارزیابی نماید، موضوعی که احتمالاً تا پیش فصل در پایان تابستان امکان پذیر نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала