Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد تیاگو سیلوا کدام تیم است؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل Russia World Cup Brazil Training
تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که قرارداد تیاگو سیلوا با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نمی‌شود اما باشگاه‌هایی هستند که در تابستان او را می‌خواهند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌ژرمن قرار است تابستان امسال به حضور 8 ساله کاپیتان‌اش نقطه پایان بگذارد و با تیاگو سیلوا خداحافظی کند.

این بازیکن 35 ساله برزیلی که اخیراً در سال 2015 در فهرست تیم 11 نفره فیفا حضور داشت، قراردادش منقضی ‌می‌شود و به صورت رایگان می‌تواند در پنجره که نقل و انتقالات بهتر عمل کند.

در اینجا 11 تیمی که در تلاش به خدمت گرفتن او هستند را بررسی می‌کنیم.

 

1. اورتون

اورتون یکی از 5 تیم انگلستانی است که در نظر دارد سیلوا را جذب کند و حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم یکی از مزیت‌ها برای آمدن مرد برزیلی است.

آنچلوتی و سیلوا رابطه خارق العاده‌ای دارند که به زمان حضور وی در میلان بر می‌گردد. آنها در سال 2012 در PSG نزدیک شدند و به هم پیوستند و سیلوا هیچ وقت احترام خود به مربی ایتالیایی را مخفی نکرده است.

 

2. نیوکاسل یونایتد

اگر نیوکاسل پول سرسام آور سعودی‌ها را در اختیار بگیرد آنان به دنبال برخی از نام‌های بزرگ برای شروع انقلاب خود هستند. سیلوا این کار را در پاریس انجام داد و او توانست دوباره این کار را انجام دهد.

مطمئناً یک بازیکن 36 ساله دقیقاً رویای امضای بزرگ نیست اما نام سیلوا هنوز وزن زیادی را تحمل می‌کند. بودن کسانی که او را جذب می‌کنند یک جمله بزرگ برای نیوکاسل خواهد بود.

بدیهی است که سیلوا استعدادی نخبه‌ای نیست که نیوکاسل دوست دارد اما از نظر تأثیر بلند مدت وی می‌تواند با ارزش‌ترین خرید موجود باشد.

 

3. وولورهمپتون واندرز

وولورهمپتون واندرز پس از رسیدن به رؤیای قهرمانی در لیگ اروپا در جستجوی نام‌های بزرگ است تا آنها را به سطح بعدی برساند.

روسای گرگ‌ها سیلوا را به عنوان بازیکن اصلی این شغل می‌بینند زیرا او تجربه زیادی در سطح عالی در لیگ‌های داخلی و لیگ قهرمانان دارد.

اگر گرگ‌ها موفق به کسب یک مکان در رقابت‌های برتر اروپا شوند احتمالاً سیلوا گزینه جالبی خواهد بود.

 

4. وستهام یونایتد

وستهام یونایتد هنوز جوایزی را برای سرمایه گذاری قابل توجه خود در میادین نبرده است. آنها در این فصل خود را در یک نبرد تسخیر یافته‌اند بنابراین یافتن کمک‌های باتجربه در پشت یک ضرورت برای دیوید مویز است.

سال‌های تمرین سیلوا در بالاترین سطح باعث شگفتی‌هایی برای عیسی دیوب 23 ساله شد که مدت‌هاست به عنوان یکی از امیدبخش‌ترین جوانان لیگ برتر شناخته می‌شود. این بازیکن می‌تواند همه نیاز باشگاه فرانسوی باشد.

ارائه دستمزد او مشکلی نخواهد بود و این واقعیت که او به تیم اول راه می‌یابد و ممکن است وست‌هام را به یک پیشنهاد جذاب تبدیل کند.

 

5. آرسنال

آرسنال در تابستان امسال به دنبال انتقال رایگان است و سیلوا یکی از بازیکنان لیست لندنی‌هاست.

توپچی‌ها با شک و تردید نسبت به آینده‌ی بلند مدت دیوید لوییز در این باشگاه، مشتاق هستند تا اطمینان حاصل کنند که می‌توانند جایگزینی با قیمت مناسب پیدا کنند.

تعدادی از معاملات قرضی و نقل و انتقالات رایگان تحت بررسی قرار گرفته اما آنها خیلی بزرگتر از سیلوا نیستند.

 

6. آث میلان

اگر دیدار مجدد با آنچلوتی روی کارت‌ها نباشد بازگشت به میلان می‌تواند حرکت قابل توجه برای سیلوا باشد.

سیلوا سه سال عالی را با روسونری گذراند و در رقابت‌های فصل 2010/11 موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شد و این حس وجود داشت که وی فقط به دلیل پول دوستی میلان به فروش رسیده است.

 

7. لیورپول

لیورپول نیازی به گلزن جدید ندارد. ویرجیل فن‌دایک و ترکیبی از جو گومز و جو ماتیپ مواردی را در آنفیلد پوشانده‌اند.

با این حال در پشت آن سه گانه اوضاع چندان خوب نیست.

دژان لورن امسال بسیار تلاش کرده و حتی ممکن است تابستان امسال از این تیم جدا شود و سیلوا می‌تواند یک جایگزین هوشمندانه با بودجه کم باشد. او کالیدو کولیبالی نیست اما لازم نیست که باشد.

 

8. بارسلونا

هرگاه نام سیلوا در شایعات نقل و انتقالات طی یک دهه گذشته ذکر شده بارسلونا با او هرگز دور نبوده استت. بلوگرانا در چندین نوبت سعی کرده که سیلوا را بخرد و این می‌تواند زمان پایان انتظار باشد.

موندو دیپورتیوو به تازگی فاش کرد که سیلوا آرزو دارد قبل از بازنشستگی در کنار لیونل مسی بازی کند، به حدی که اگر بارسلونا قراردادی را روی میز بگذارد حاضر به رد همه پیشنهادات دیگر خواهد شد.

ساموئل اُمتیتی ​​به عنوان جایگزینی بالقوه برای سیلوا در PSG مورد حمایت قرار گرفته و جایگزین کردن بازیکن فرانسوی با سیلوا در انتقال آزاد می‌تواند یک تجارت هوشمندانه برای اسپانیایی‌های دارای پول نقد باشد.

 

9. فلومینسه

این بستگی به سیلوا دارد که او در آینده می‌خواهد چه انجام دهد. او تعداد زیادی از پیشنهادات مشهور را خواهد داشت اما اگر او آماده شروع به پیچ و خم شدن باشد بازگشت به فلومینسه می‌تواند روی کاغذ باشد.

او در دوران حضورش با تیم برزیلی چهره‌ای بسیار محبوب بود و شکل او در نهایت باعث انتقال وی به اروپا گردید.

 

10. منچسترسیتی

منچسترسیتی به تعداد زیادی برای میانه میدان‌ نیاز دارد. ایمان به نیکولاس اوتامندی و جان استونز کاهش می‌یابد، اومریک لاپورت با مصدومیت روبرو شده و فرناندینیو یک هافبک 35 ساله است که از موقعیت خارج می‌باشد.

به خدمت گرفتن سیلوا برای شروع کار کمی حیرت انگیز است اما او فقط می‌تواند پشتیبان مطمئن در ترکیب پپ گواردیولا باشد. عشق او برای پاس دادن کاملاً در ورزشگاه اتحاد جا خواهد داشت.

علی‌رغم سن، سیلوا در این فصل هنوز شروع کننده تقریباً دائمی برای PSG بوده، بنابراین او به وضوح هنوز هم می‌تواند بازی کند. او می‌تواند قبل از معامله با مدل جوان‌تر، خدمات چند سال خدمات ارزان قیمت را به سیتی ارائه دهد.

 

11. تاتنهام هاتسپور

ژوزه مورینیو عاشق قدیمی مرد طلایی است. او هرگز از ثبت نام بازیکنان قدیمی ترس نداشته بنابراین ممکن است سیلوا کسی باشد که در تاتنهام هاتسپور در رادار قرار می‌گیرد.

با جدایی "یان ورتونگن" در تابستان امسال پیدا کردن یک مرکز بازی برگشت جدید برای اسپورز مهم است و توانایی انجام این کار بدون پرداخت هزینه نقل و انتقالات رویایی برای طرف دانیل لوی خواهد بود.

آیا آنها دستمزد او را می‌پردازند؟ احتمالاً خوشبختانه نیست اما ممکن است گزینه‌های بهتری برای اسپورز وجود نداشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала