Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوماخر بار دیگر زیر تیغ جراحی می‌رود

© East News / Imago Sport and NewsGerman Formula One driver Michael Schumacher
German Formula One driver Michael Schumacher - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل شوماخر راننده نام آشنای دنیای فرمول 1 قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل شوماخر راننده 51 ساله دنیای فرمول 1 تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت، این خبر توط "کونترو کوپرتینا" تأیید شده است.

خانواده هفتمین قهرمان جهان F1 اطلاعاتی راجع به وضعیت سلامتی او با رازداری زیادی شریک می‌کنند اما رسانه‌های ایتالیایی به اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده‌اند که نگرانی جدیدی را در دنیای ورزش به وجود آورده است.

اسکومی در آلپ‌های فرانسه دچار یک تصادف جدی اسکی شد و از آن زمان تاکنون در مورد صحت او خبرهایی دقیق در اختیار نیست اما گفته می‌شود او دچار آسیب‌های شدید مغزی شده است.

فلیپه ماسا داکتری که قلب و عروق شوماخر را با سلول‌های بنیادی از قلب معالجه می‌کرد مسئولیت دور دیگری از انتقال خون را بر عهده خواهد داشت. او گفت: "هدف این است که سیستم عصبی مرکزی مایکل را ترمیم کنیم."

از طرف دیگر دکتر نیکولا آسیاری جراح مغز و اعصاب در بیمارستان بلاریا در بولونیا هشدار داده که راننده سابق فراری و مرسدس از آتروفی عضلانی و پوکی استخوان رنج می‌برد: "در 20 سال گذشته علم در زمینه درمان سلول‌های بنیادی با پیشرفت بسیار زیادی روبرو شده است. این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که ما هنوز اطلاعات کمی در مورد مغز انسان داریم.

به تازگی فلیپه ماسا که با شوماخر در سوئیس سفر کرده، هشدار داده که وضعیت شوماخر پیچیده است: "می دانم او چطور است من اطلاعاتی دارم. رابطه من با او همیشه بسیار نزدیک بوده است. با همسرش کورینا کمتر، زیرا او خیلی به مسابقات نرفته است. فکر می‌کنم نکته اصلی در مورد این همه این است که می‌دانیم اوضاع او راحت نیست او در مرحله سختی قرار دارد اما ما باید به آن احترام بگذاریم همانطور که من با خانواده انجام داده‌ام. آنها دوست ندارند هیچ گونه اطلاعاتی را فریب دهند و من کی هستم که این کار را انجام دهم؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала