Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا گزینه‌های مبادلاتی برای کوتینیو را بررسی می‌کند

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر فلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشکاه فوتبال بارسلونا مدافعان اسپورز و چلسی که می‌توانند در معاملات مبادله فیلیپه کوتینیو قرار بگیرند را بررسی می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا به دنبال مدافعان تاتنهام و چلسی است که می‌توانند در یک تعویض مبادله‌ای برای فیلیپه کوتینیو در نظر گرفته شوند.

پیش بینی می‌شود این ستاره برزیلی تابستان امسال بارسا را ترک کند و می‌خواهد با پیشنهاد یکی از تیم‌های تاتنهام، چلسی و نیوکاسل به لیگ برتر برگردد.

کوتینیو به یوونتوس و اینتر میلان پیشنهاد شده بود اما دو تیم سری آ فرصتی برای خرید وی ندارند زیرا آنها نمی‌توانند خواسته‌های بارسلونا را برآورده کنند.

بارسا اطمینان دارد که تاتنهام و چلسی قادر به تأمین مالی قرارداد برای کوتینیو خواهند بود و این باشگاه‌ها را تشویق کرده‌اند که پیشنهاد شان را ارائه دهند.

به نقل از اسپورت، بارسلونا به دنبال پرداخت هزینه مقدماتی حدود 55 میلیون پوند و بازیکنی است که برای کوتینیو 25 میلیون پوند ارزش داشته باشد.

غول لالیگا می‌خواهند گزینه‌های دفاعی خود را تقویت کنند و طبق گزارش‌ها این تیم مدافعین چپ و میانی در چلسی و تاتنهام را که شامل قرارداد احتمالی کوتینیو شوند، شروع به بررسی کرده است اما در صورت تصویب تصاحب 300 میلیون پوندی عربستان سعودی، نیوکاسل می‌تواند 80 میلیون پوند پول بارسلونا را پرداخت نماید.

گزارش‌های این هفته ادعا می‌کنند که نیوکاسل در حال مذاکره با این بازیکن در مورد یک حرکت احتمالی در تابستان امسال است.

هافبک سابق لیورپول در حال حاضر در بایرن مونیخ به صورت قرضی بازی می‌کند اما بعد از این‌که تیم آلمانی نخواست قرارداد او را دایمی سازد او تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

کوتینیو در سال 2018 با قراردادی 105 میلیون پوندی به بارسلونا نقل مکان کرد اما زمان حضور وی در کاتالان پس از ناکامی در پرداخت هزینه صورتحسابش صورت گرفت.

این بازیکن 27 ساله در 76 بازی که برای بارسلونا انجام داد 21 بار به ثمر رساند و 11 پاس گل ثبت کرد در حالی‌که او در این فصل رقابت‌ها در شرایط مناسب برای بایرن بوده و 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала