Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده فوتبال آلمان، چلسی را به یونایتد ترجیح می‌دهد

© Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بایر لورکوزن
بایر لورکوزن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کای هاورتز ستاره این روزهای بایر لورکوزن ترجیح می‌دهد به جای پیوستن به یونایتد، راهی چلسی شود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد که در دوران کرونا ضرر مالی هنگفت را متقبل نشده است، می‌خواهد با خرید چند ستاره بزرگ به قدرت تیمش بیفزاید. این تیم فاتی، ون ده‌بیک، سانچو و هاورتز را زیر نظر دارد و تابستان به جذب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رد پیش‌نهاد 80 میلیونی رئال برای هاورتز

از سویی هم آبی‌های لندنی پس از خرید حکیم زیاش و توافق احتمالی با تیمو ورنر، به دنبال کای هاورتز ستاره لورکوزن هستند و لمپارد می‌خواهد هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرد.

دیتمار هامان  بازیکن سابق بایرن که سابقه بازی در لیگ برتر را نیز دارد، مدعی است که هاورتز چلسی را به یونایتد ترجیح می‌دهد و این باشگاه برای او مناسب خواهد بود.

او به اسکای اسپورت گفت:" به نظر من منچستریونایتد در چند سال اخیر جایگاه خود را از دست داده است و وقتی بازیکنی مثل کای هاورتز برای مدت 5 سال باشگاه خود را عوض می کند و به تیم جدید می‌رود، چشم انداز بلند مدت دارد و باید از حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده اطمینان داشته باشد. اگر به چلسی نگاه كنیم، آن‌ها با فرانك لمپارد عالی كار کردن  و من این احساس را دارم كه آبی ها دوباره در حال رشد هستند. به همین دلیل این تیم برای هاورتز بهترین گزینه است و این باشگاه را به یونایتد ترجیح می‌دهد".

این در حالی‌ست که باشگاه‌های دیگر چون بارسلونا، رئال، دورتموند و پی‌اس‌جی نیز به دنبال این بازیکن 20 ساله اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала