Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچز برگردد کارش سخت می‌شود

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOInter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago
Inter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشایر اعلام کرده که الکسیس سانچز هنگام بازگشت در منچستر یونایتد جایی راحتی در ترکیب نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، الکسیس سانچز ستاره شیلیایی منچستریونایتد در ابتدای فصل با قراردادی قرضی به اینتر میلان نقل مکان کرد اما تلاش کرده تا آنتونیو کونته را تحت تأثیر مداوم داشته باشد.

او روز شنبه به عنوان یک بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی برابر اینترمیلان که 1-1 شد به میدان رفت در حالیکه تیم‌اش از کوپا ایتالیا حذف شد، سولسشایر هنگام صحبت در مورد آینده سانچز در این باشگاه اعتراف کرد که همیشه جایی برای "بازیکنان خوب" وجود دارد.

سولسشایر گفت: "مطمئناً مکانی برای بازیکنان خوب و افراد خوب در این محیط وجود دارد. بیایید ببینیم بعد از فصل به کجا می‌رسیم زیرا احساس می‌کنیم این تیم مهیج است. احساس می‌کنیم در راه رسیدن به چیزی هستیم."

او در ادامه افزود: "این وظیفه همه بازیکنان است که کار شان را خوب انجام دهند زیرا همیشه صحبت از افرادی است که داخل و خارج می‌شوند."

وقتی صحبت از سانچز به طور خاص شد سولسشایر از قیاسی استفاده کرد که باعث می‌شود سبک بازی سانچز در این باشگاه چقدر مناسب باشد، او گفت: "گاهی اوقات وقتی شما اتاق نشیمن خود را تزئین می‌کنید ممکن است یک صندلی خوب یا مبل زیبا باشد اما شاید با بقیه آن روبرو نشود. برای اینکه ما در مورد افتخارات بزرگ فکر کنیم تمرکز ما در پایان این لیگ است."

سانچز در جنوری سال 2018 به عنوان بخشی از معامله مبادله با آرسنال برای هنریخ میخیتاریان به یونایتد نقل مکان کرد اما نتوانست انظارات را برآورده سازد و ابتدا زیر نظر ژوزه مورینیو و سپس تحت نظر سولسشایر با مشکلات جدی روبرو شد.

یونایتد در اولین بازی برگشت خود با بازگشت لیگ برتر در هفته آینده در دیداری جمعه شب با تاتنهام روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала