Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایزۀ پسر طلایی فوتبال به چه کسانی تعلق می گیرد؟

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup FIFA
Russia World Cup FIFA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جایزه پسر طلایی هر ساله به بهترین بازیکن جوان داده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، جایزه پسر طلایی هر ساله به بهترین بازیکن جوان داده می شود. در فصل جاری چند بازیکن جوان فراتر از انتظار شده اند که از این میان دو ستاره جوان بوروسیا دورتموند بهتر از دیگران ظاهر شده اند و بیشترین شانس را برای کسب جایزه پسر طلایی دارند.

برنده جایزه بهترین مربی فوتبال در مراسم اعطای بهترین جایزه فوتبال فیفا. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نامزدهای دریافت جایزه پسر طلایی اعلام شد؛ «فلیکس» کمی طلایی‌تر

روزنامه اسپورت اسپانیا از ستاره های جوانی که بیشترین شانس را برای کسب پسر طلایی دارند سخن به میان آورد. بر اساس این گزارش، انسو فاتی ستاره جوان بارسلونا که در فصل جاری پدیده تیم بوده است در فهرست نامزدها قرار خواهد داشت اما رقابت اصلی برای کسب این جایزه بین ارلینگ هالند و جیدون سانچو دو ستاره جوان بوروسیا دورتموند خواهد بود که در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته اند و فراتر از انتظار ظاهر شده اند.

در این فهرست همچنین بازیکنانی مثل اریک گارسیا از منچستر سیتی، الخاندرو مارکیزو از یوونتوس، خوان میراندا از شالکه، ابل رویز از براگا، کوبو از رئال مایورکا و رودریگو از رئال مادرید هم حضور دارند. طبق اعلام اسپورت ارلینگ هالند مهاجم جوان بوروسیا دورتموند گزینه اصلی دستیابی به جایزه پسر طلایی است.

این بازیکن در زمستان به بوروسیا دورتموند پیوست اما خیلی زود به ستاره این تیم و بوندسلیگا تبدیل شد و چند رکورد را به نام خود به ثبت رساند. سال گذشته این جایزه به ژائو فلیکس اهدا شد و در ادوار گذشته بازیکنانی چون رونی، مسی، فابرگاس، آگوئرو، ایسکو، گوتزه، ام‌باپه و دلیخت این جایزه را به خود اختصاص داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала