Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاری‌سن‌جرمن هم به جمع مشتریان «داوید آلابا» پیوست

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن هم به مشتریان مدافع باتجربه بایرن‌مونیخ اضافه شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسکای اسپورت»، سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن تنها به لوکاس هرناندز علاقه مند نیست و بازیکن دیگری از بایرن مونیخ نیز در لیست آنها قرار دارد.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
بایرن به دنبال معاوضه آلابا با سانه

بر اساس این گزارش، باشگاه فرانسوی با نمایندگان داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن در تماس بوده و بر علاقه به این بازیکن تاکید کرده است. پی‌اس‌جی به دنبال جذب یک مدافع میانی، یک مدافع چپ و یک هافبک دفاعی است و آلابا توانایی بازی در تمامی این پست ها را دارد.

برای این انتقال همه چیز به تصمیم آلابا بستگی دارد؛ اینکه قراردادش را با بایرن تمدید کند و در آلمان ماندنی شود یا اینکه جدا شود. آلابا از چند پیش مورد توجه بارسلونا قرار داشت و اکنون این باشگاه پاریسی که در اندیشه تغییرات اساس در ساختار تدافعی خود است، مذاکرات با او را آغاز کرده است.

مدافع 28 ساله اتریشی در سال 2008 به بایرن‌مونیخ پیوست و طی این سال ها عملکرد خوبی در قهرمان فوتبال آلمان داشته است. او توانایی بازی در هر چهار پست خط دفاعی دارد و حتی در ۲ فصل اخیر در نقش هافبک تدافعی بایرن نیز ایفای نقش کرده است. با این اوصاف بنظر می‌رسد که این مدافع توانمند یکی از سوژه‌های اصلی نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا باشد.

او تاکنون 72 بار پیراهن تیم ملی اتریش را برتن کرده و 14 گل ملی هم در کارنامه خود دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала