Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست جرارد از مدیران لیورپول: مجسمه کلوپ را بسازید

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استیون جرارد اسطوره لیورپول، از مدیران این تیم خواسته است تا به پاس زحمات یورگن کلوپ سرمربی فعلی این تیم، مجسمه او را در محوطه ورزشگاه آنفیلد بسازند.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در سال 2015، به این تیم پیوست و از آن زمان تا حالا این تیم را به صورت کامل متحول ساخته است.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ به دنبال همکاری مجدد با دمبله

کلوپ در 5 سال حضورش در این تیم موفق به کسب معتبرترین جام اروپا، یعنی لیگ قهرمانان اروپا شده است و پس از 30 سال در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

استیون جرارد اسطوره لیورپول که در حال حاضر در باشگاه گلاسکو رنجزر به عنوان سرمربی کار می‌کند، در تازه ترین گفت‌وگویش با نشریه «اتلتیک» ، ضمن تمجید از این مربی از مدیران این تیم خواست تا مجسمه او را در ورزشگاه آنفیلد بسازند.

او گفت:" یورگن کلوپ زمانی هدایت لیورپول را گرفت که نه‌تنها بهترین تیم انگلیس نبود، بلکه جتی در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر هم قرار نداشت. از زمانی که یورگن هدایت لیورپول را برعهده گرفته، ببینید این تیم چند فینال را تجربه کرده، ششمین جام اروپایی را برای‌مان به ارمغان آورده و در آستانه کسب اولین قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال است. به نظر من یورگن کلوپ باید جایزه دریافت کند. البته در فوتبال همیشه صبر می‌کنم تا شخص مورد نظر پیر شود و دستاوردهای او بررسی شود اما می‌دانم مالکین لیورپول چنین کاری نمی‌کنند. زمانی که کلوپ برای آن ها لیگ را فتح می‌کند، باید آن‌ها در حال ساخت مجسمه‌اش باشند".

این در حالی‌ست که بسیار جرارد را جانشین مناسب برای کلوپ می‌دانند و معتقد اند که باید او خودش را برای هدایت لیورپول آماده سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала