Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی‌ مسولان لیگ برتری از تمرینات پنهانی تیم‌ها

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ویلیان بازیکن برزیلی چلسی Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
ویلیان بازیکن برزیلی چلسی  Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به خاطر انتقادهای پیش آمده از اجرای جلسات تمرینی پنهانی حالا کارفرمایان لیگ برتر به قرنطینه شدن مشکوک هستند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران لیگ برتر متقاعد شده‌اند که باشگاه‌های رقیب پس از نمایش بازی‌های تمرینی برای آغاز مجدد لیگ، در معرض اختلاف نگران کننده در سطح تناسب اندام، جلسات تمرینی را پشت دروازه‌های بسته برگزار کرده‌اند.

از زمانی که فصل در 13 مارچ متوقف شد باشگاه‌ها از نظر نوع تمریناتی که می‌توانند انجام دهند محدود شده‌اند.

حتی وقتی بازیکنان ماه گذشته اجازه بازگشت به زمین‌های تمرینی مربوطه را داشتند باشگاه‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های ایمنی دقیق بودند.

اما "اسپورت میل" از کارفرمایان لیگ برتر گزارش کرده که معتقدند برخی از باشگاه‌ها هنگام ممنوعیت برگزاری، جلسات تمرینی را پنهانی راه انداخته اند و قوانین را دور زده‌ اند.

تیم‌های لیگ برتر طی روزهای اخیر مسابقات تمرینی بین خود را ترتیب داده‌اند تا خود را برای شروع مجدد آماده کنند. اما مدیران در مقایسه با برخی از جوایز، حاشیه‌های آمادگی قابل توجهی را متوجه شده‌اند که باعث نگرانی در مورد شکسته شدن پروتکل‌ها شده اند.

در طول هفته‌های آغازین قرنطینه، بازیکنان به طور رسمی به تمرینات از خانه محدود می‌شدند قبل از اینکه لیگ برتر به تدریج محدودیت‌ها را کاهش دهد. اما همانطور که "اسپورت میل" در اوایل ماه جاری نشان دادند باشگاه‌ها جاسوسی از یکدیگر را آغاز کرده‌اند، در میان سوء ظن برخی از آنها نقض قوانین مربوط به پروتکل‌های زمین تمرین را افزایش می‌دهند تا به نتیجه برسند.

لیگ برتر در حال حاضر جوخه‌های اسنوپ را اعزام کرده تا اطمینان حاصل شود که محدودیت‌ها را رعایت می‌کنند ولی برخی از روسای لیگ برتری باور دارند که باشگاه‌ها قوانین را نقض کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала